امکان خریدوفروش پارکینگ طبقاتی در تهران

۲۸اردیبهشت،

ممتازنیوز: شهرداری تهران با هماهنگی سازمان ثبت اسناد امکان خرید و فروش پارکینگ‌های طبقاتی را برای مالکان آن فراهم کرده است.

معاون شهردار تهران با اعلام این خبر اعلام کرد: در این صورت مالکان امکان تهیه سند تفکیکی برای پارکینگ طبقاتی خود را پیدا خواهند کرد تا به صورت مستقل بتوانند هر کدام از این پارکینگ‌ها را بفروشند و انگیزه اقتصادی ساخت پارکینگ برای آنها فراهم شود.

علیرضا جاوید با تاکید بر لزوم ایجاد پارکینگ‌های عمومی و طبقاتی از هماهنگی با سازمان ثبت اسناد جهت ایجاد ارزش اقتصادی برای سازندگان پارکینگ‌های طبقاتی خبر داد. 

جاوید در گفت‌و‌گو با پایگاه اینترنتی اطلاع‌رسانی شهرداری تهران با بیان این مطلب گفت: هماهنگی‌های خوبی در زمینه ایجاد ارزش اقتصادی برای پارکینگ‌های طبقاتی با سازمان ثبت اسناد انجام شده است.

او افزود: در این زمینه چنانچه مالک، پارکینگ طبقاتی احداث کند امکان اخذ گواهی عدم خلاف، پایان کار و تفکیک در ثبت به صورت اسناد تفکیکی پارکینگ‌های مستقل وجود دارد.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری تهران تصریح کرد: با این اقدام مالکان می‌توانند پارکینگ را به کسانی که به دنبال پارکینگ می باشند واگذار کنند. جاوید با تاکید بر اهمیت پارکینگ‌های طبقاتی در تهران گفت: در این صورت، موضوع پارکینگ سازی موضوع اقتصادی خواهد شد که توجیه اقتصادی دارد و اشخاص بیشتری به این موضوع گرایش می‌یابند. 


باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.