امکان دانلود رایگان «اولیور توییست» بر روی تبلت کیندل‌فایر فراهم شد

قانون- آمازون امکان دانلود رایگان داستان‌های اولیور توییست و کاغذ پیک‌ویک از آثار چارلز دیکنز را به صورت سریالی بر روی تبلت کیندل‌فایر فراهم کرد.
به گزارش مهر به نقل از گاردین، آمازون سعی دارد تا یاد و خاطره چارلز دیکنز را با انتشار تعدادی داستان سریالی برای تبلت کیندل، دنبال کند.

آمازون پس از چاپ رمان‌های دیکنز مانند الیور توییست و کاغذهای پیک ویک به طور منظم، به نظر خوانندگانش توجه کرده و داستان‌ها را در اپیزودهای مختلف در برنامه سریالی جدید تبلت کیندل، ارائه خواهد کرد.

با اجرای این سیاست خوانندگان قادر خواهند بود تا آخرین تحولات و پیشرفت‌ها را در قسمت مباحثه آمازون، مورد بحث و بررسی قرار دهند.

سایت آمازون در پنج شنبه اعلام کرد که از تبلت جدید کیندل‌فایر پرده‌برداری کرده است و به افتخار دیکنز، به خوانندگان این شانس را می‌دهد که الیور توییست و کاغذهای پیک ویک را به طور مجانی دانلود کنند.

نیل پولاک، نویسنده رمان‌های سریالی می گوید: داستان‌های سریالی برای فرهنگ معاصر کتابخوانی کامل هستند، زیرا نویسنده‌ها می توانند به طور مستقیم با خوانندگانشان ارتباط برقرار کنند و کتاب‌ها به سرعت می‌توانند به دست خوانندگان برسند.

آمازون در حال حاضر به دنبال همکاری با نویسنده‌های بیشتری است که علاقه‌مند به نوشتن آثار سریالی برای کیندل هستند و خواهان ارتباط برقرار کردن با خواننده‌ها از طریق ذات جالب انتشار آثار سریالی هستند.


پایگاه خبری رسانه قانون

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.