امکان پخش بیش از ۳۰ ثانیه تیزر نمایش در مجله تئاتر نیست

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نیما دهقان گفت: هر هفته بیش از ۴۰ تیزر تبلیغاتی از نمایش‌های روی صحنه به دست ما می‌رسد و این در حالی است که ما از هر نمایش امکان پخش تنها ۳۰ ثانیه تیزر را داریم.

نیما دهقان تهیه‌کننده مجله تصویری تئاتر به خبرنگار هنر آنلاین گفت: خوشحالم که طی ۳ سال پخش مجله تئاتر جریانی به نام تیزر‌سازی تئاتر را به وجود آوردیم و حالا بدون دخالت ما گروه‌های تئاتری خودشان تیزرها را می‌سازند و برای ما می‌فرستند. اما ما در این‌جا با مشکلی روبرو شدیم؛ به طور مثال در هفته ۴۰ تیزر نمایشی برای ما می‌رسد که اگر بخواهیم همه را پخش کنیم تمام وقت برنامه گرفته می‌شود. متاسفانه دوستان از من گلایه می‌کنند که چرا از فلان نمایش یک دقیقه پخش کردی و از دیگری نه من از همین جا از دوستان تئاتری می‌خواهم که تیزرهایشان را کوتاه‌تر بسازند که ما مجبور نشویم آنها را دستکاری کنیم و در حق کسی هم اجحاف نشود از این رو از این هفته از هر نمایشی تنها امکان پخش ۳۰ ثانیه از هر نمایش را داریم.

او دربارهٔ برنامه امشب (چهارشنبه ۲۷ آذر) مجله تئاتر گفت: امشب صد و دوازدهمین قسمت مجله تئاتر به روی آنتن می‌رود. در بخش اول به مسئله معیشت هنرمندان و مسائل اقتصادی هنر پرداخته می‌شود. در قسمت دیگر دربارهٔ جریان نمایشنامه‌نویسی در ایران صحبت می‌شود در این بین هم حدود ۲۱ دقیقه تیزر نمایش‌های روی صحنه پخش می‌شود.

دهقان در ادامه به نقد نمایش ” در شوره زار” با حضور حسین کیانی نویسنده و کارگردان و مجید صالحی یکی از بازیگران نمایش در برنامه امشب مجله تئاتر خبر داد.

یادآور می‌شود؛ برنامه تلویزیونی مجله تئاتر هر چهارشنبه از ساعت ۲۳:۱۵ از شبکه چهارم سیما پخش می‌شود.

 


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.