امکان پیگیری درخواست های شهروندان در کوتاه ترین زمان فراهم شد

۱۳م اسفند ،

با راه اندازی سامانه ملاقات مردمی در منطقه ۱۱ ؛

با راه اندازی سامانه الکترونیکی ملاقات مردمی که از هفته آینده در شهرداری منطقه ۱۱ اجرایی می گردد، مشکلات شهروندان در کوتاه ترین زمان پیگیری خواهد شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه ۱۱ ،  مسعود کفایتمند  اجرای این روش در سیستم اداری را اتفاق مثبتی برای جلب رضایت شهروندان و تسریع در انجام امور آنان دانست و گفت: شهرداری تهران درراستای اهداف عالی زیست محیطی و تسریع در روند انجام امورشهروندان؛ در پی حذف کاغذ از سیستم اداری است که راه اندازی سامانه ملاقات مردمی به صورت الکترونیکی به عنوان یکی از برنامه های اجرایی این مهم ،علاوه بر تحقق اهداف تعیین شده ،سیستم یکپارچه در حوزه ارتباطات را در پی خواهد داشت.
همچنین با راه اندازی سامانه ملاقات مردمی تحت وب که اجرای آن در این منطقه از هفته آینده آغاز خواهد شد، پیگیری درخواست های مردم به صورت سیستمی در زمان معین انجام خواهد شد وشهروندان در کمترین زمان درخواست خود را با اداره روابط عمومی مطرح و بدون نیاز به مراجعات مکرر جهت پیگیری و اخذ نظریه کارشناسی می توانند از روند انجام کار مطلع شوند. 
بر اساس این گزارش؛ شهروندان متقاضی ملاقات با شهردار منطقه؛ پس از مراجعه به اداره روابط عمومی و طرح درخواست خود، با دریافت کد پیگیری در جریان روند اداری و کارشناسی  پرونده خود قرار می گیرند. 
سامانه الکترونیکی ملاقات مردمی همچنین قابلیت ارسال پیامک به شهروندان جهت اطلاع از زمان ملاقات را داشته و علاوه بر آن از امکان ارائه آمار تحلیلی درخواست ها ، مشکلات وتعداد دفعات مراجعه شهروندان برخوردار است که در نتیجه بهبود سیستم اداری و تکریم ارباب رجوع را درپی خواهد داشت./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.