امیدوارم سازمان بسیج دانشجویی با حضور حیدری شکوفاتر شود

فروردین ۱۴۰۳

قدیانی در مراسم معارفه رئیس تازه سازمان بسیج دانشجویی:

رئیس اسبق سازمان بسیج دانشجویی گفت: انتصاب محمد ودود حیدری را که از فعالان بسیج دانشجویی می باشند به ریاست سازمان بسیج دانشجویی را تبریک می‌گویم و امیدوارم در این عرصه تازه موفق باشند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه ممتاز نیوز، حسین قدیانی مسئول سابق سازمان بسیج دانشجویی در مراسم تودیع و معارفه رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اظهار داشت: امیدوارم با حضور محمد ودود حیدری بسیج دانشجویی شکوفاتر از قبل به فعالیت خود ادامه دهد و از همه دانشجویان بسیجی و همکارانم که در سازمان بسیج در این مدت ۲۰ سال با من همراه بودند، قدردانی می‌کنم.

قدیانی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: انتصاب محمد ودود حیدری را که از فعالان بسیج دانشجویی می باشند به ریاست سازمان بسیج دانشجویی را تبریک می‌گویم و امیدوارم در این عرصه تازه موفق باشند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: ما امروز بر این باور هستیم که بسیج دانشجویی به یک استواری خاصی رسیده است و این نهال انقلاب به یک درخت تنومند تبدیل شده است و امیدواریم در آینده شاهد رشد و شکوفایی بسیج دانشجویی باشیم.

لازم به ذکر است که دراین مراسم علیرضا زاکانی نماینده مجلس شورای اسلامی، محمد دهقان عضو هیئت رئیسه مجلس، فاطمه آلیا نماینده مجلس شورای اسلامی، یادگاری رئیس جهاد دانشگاهی و گنجی جانشین سابق سازمان بسیج دانشجویی و مدیر مسئول کنونی روزنامه جوان حضور داشتند.

در پایان مراسم سردار نقدی با اهدای لوحی از زحمات ۲۰ساله حسین قدیانی در سازمان بسیج دانشجویی تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.