امیدوارم همزمان با ˝عملیات‌مهدکودک˝ ده کار کودک دیگر اکران نشود!

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

اژدری در گفت‌وگو با هنرآنلاین

کارگردان فیلم سینمایی ˝عملیات مهد کودک˝ گفت: اگر این فیلم در تابستان به اکران می‌رسید، با استقبال بیشتری مواجه می‎‌شد.

فرزاد اژدری در گفت وگو با خبرنگار سینما هنرآنلاین دربارهٔ آمادگی برای اکران فیلم سینمایی “عملیات مهد کودک” گفت: نیمه مهرماه عملیات مهد کودک در سینماهای تهران وشهرستان ها، همزمان با جشنواره فیلم و کودک نوجوان اصفهان اکران می‌شود. مواد تبلیغی فیلم در حال آماده شدن است و منتظر تایید طرح پوسترها در بنیاد سینمایی فارابی هستیم.

اژدری دربارهٔ زمان اکرانی که به فیلمش تعلق گرفته است گفت: من دوست داشتم این فیلم در تابستان و همزمان با تعطیلی مدارس اکران شود اما تصمیم بزرگان این بود که این فیلم همزمان با جشنواره فیلم و کودک اکران شود. امیدوارم که همزمان با اکران این فیلم ده تا فیلم کودک دیگر اکران نشود. همانند بلایی که بر سر فیلم سلام بر فرشتگان آمد.

اژدری در خصوص کارهای تازهش گفت: فیلمنامه ای در ژانر کودک نوشته ام و به دنبال جذب نظر تهیه کننده بخش خصوصی هستم تا حاضر شود این فیلم ساخته شود.

“عملیات مهد کودک” علیرضا خمسه، اکبر عبدی، شمسی فضل‌اللهی، حسام نواب صفوی، سروش صحت، مریم سعادت، فرزاد حسنی، بهنوش بختیاری، لیلا بلوکات، نرگس محمدی، امیر حسین رستمی، شبنم فرشاد، نفیسه قدرتی، آفاق بهشتی، زینب علیخانی، ژاکلین آواره، اصغر کردبچه، علی اسکندری، مرضیه اکبرنژاد، مرتضی تهرانی، مجید مختارپور به همراه بازیگران خردسال کیمیا حسینی، مبیناسادات آتشی، ساینا اژدری، دانیال ابوطالب و یاس نوروزی نقش‌آفرینی می‌کنند.

انتهای پیام/۵۵


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.