امیدواری ممفیس به صعود/ جیسون کید جایزه بازی جوانمردانه سال را برد

۱۱اردیبهشت،

تیم ممفیس گریزلیس با یک برد دیگر در مرحله پلی آف ۳ بر ۲ از لس آنجلس کلیپرز پیش افتاد و تیم دنور ناگتز هم با کمک کنت فرید همین شرایط را مقابل گلدن استیت پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ تیم ممفیس گریزلیس در بازی پنجم پلی آف مقابل کلیپرز از غیبت بلیک گریفین به خاطر مصدومیت مچ پا استفاده کرد و ۳-۲ از این تیم پیش افتاد. ممفیس با ۲۵ امتیاز و ۱۱ ریباند زک رندالف این دیدار را ۱۰۳ بر ۹۳ برد. رندالف ۱۰ امتیاز از ۲۵ امتیازش را در کوارتر چهارم به دست آورد. کریس پل هم با ۳۵ امتیاز، شش ریباند و چهار پاس گل بهترین بازیکن کلیپرز بود.
بازی بعدی دو تیم روز جمعه خواهد بود و ممفیس با یک برد دیگر به مرحله بعد صعود می کند.

تیم دنور ناگتز هم با برد ۱۰۷ بر ۱۰۰ گلدن استیت ۳ بر ۲ از این تیم جلو افتاد. کنت فرید سنتر دنور کمک بسیاری به برد تیمش کرد اما بازیکنان و مربی حریف بازی وی را کثیف می دانستند به خصوص استفن کاری که اعتقاد داشت بازیکنان حریف در بیشتر حرکات قصد آسیب رساندن به وی را داشتند.
هریسون بارنز با ۲۳ امتیاز و ۹ ریباند بهترنی بازیکن گلدن استیت و آندره ایگودالا با ۲۵ امتیاز، ۱۲ ریباند و هفت پاس گل بهترین بازیکن گلدن استیت بودند.

اولین برد هیوستون مقابل اوکلاهاما

در بازیهای دیروز ان بی ای هم تیم هیوستون راکتز بعد از سه باخت مقابل اوکلاهاما، ۱۰۵ بر ۱۰۳ برنده شد. کوین دورانت با ۳۸ امتیاز، هشت ریباند و شش پاس گل بهترین بازیکن زمین بود.

تیم شیکاگو بولز بعد از برد سخت بازی چهارم، یک بار دیگر به بروکلین نتز باخت. بروک لوپز با ۲۸ امتیاز و ۱۰ ریباند به برد ۱۱۰ بر ۹۱ نتز کمک کرد. نیت رابینسون از شیکاگو هم ۲۰ امتیاز و هشت ریباند داشت.

همچنین تیمهای ایندیانا و آتلانتا با برد ۱۰۲ بر ۹۱ آتلانتا، ۲-۲ مساوی شدند.

جیسون کید برنده بازی جوانمردانه سالچ

جیسون کید بازیکن ۴۰ ساله تیم نیویورک نیکز جایزه بازی جوانمردانه سال را برای دومین بار پیاپی برد. استفن کاری از تیم گلدن استیت در رده دوم این عنوان قرار گرفت./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.