امیدواری پرتغال با پیروزی در مقابل دانمارک

به گزارش ایرنا این مسابقه عصر چهارشنبه به وقت محلی (۱۳ ژوئن، ۲۴خرداد) در ورزشگاه لووف اوکراین برگزار شد و پرتغال که در اولین بازی خود نتیجه را به آلمان واگذار کرده بود و به پیروزی در دیدار دوم به شدت نیاز داشت،موفق شد در دقایق پایانی مقابل دانمارک با به ثمر رساندن سومین گل خود، سه امتیاز شیرین این دیدار را به نام خود ثبت کند.

در این مسابقه که به قضاوت ‘کرگ تامسون’ داور اسکاتلندی در حضور نزدیک به ۳۰ هزار تماشاگر برگزار شد،پرتغال با ضربه سر زیبای پپه مدافع رئال مادریدی خود در دقیقه ۲۴ مسابقه به گل دست یافت.

دومین گل پرتغال در دیدار مقابل دانمارک نیز در دقیقه ۳۶ نیمه اول توسط پوستیگا به ثمر رسید تا یاران کریس رونالدو با روحیه ای دوچندان به بازی ادامه دهند.

دقایقی بعد اما این بازیکنان دانمارک بودند که در یک کار گروهی زیبا یکی از گل های خورده را تلافی کردند.این گل توسط بندنر و با ضربه‌ی سر وارد دروازه پرتغال شد.

نیمه دوم این بازی نیز با اشتهای فراوان مهاجم تشنه پرتغالی ها، رونالدو ادامه یافت اما این بازیکن فرصت های متعددی را از دست می داد و حتی یک موقعیت مناسب گلزنی را با بی دقتی از دست داد.

دانمارکی ها در دقیقه ۸۰ بازی مزد زحمات خود را گرفتند و بندنر برای دومین بار موفق به گلزنی شد اما شیرینی تساوی در بازی دوم و کسب چهار امتیاز چندان دوام نیاورد و ۷ دقیقه بعد این پرتغالی ها بودند که توسط سیلوستره وارِلا دروازه‌ دانمارک را برای بار سوم باز کنند و این مسابقه در نهایت با ثبت ۹۴ دقیقه وقت اضافه از سوی داور با همین نتیجه به پایان رسید.

پرتغال و دانمارک بعد از انجام دو بازی ۳ امتیاز کسب کرده‌اند. صعود هر دو تیم به مرحله‌ی یک‌چهارم نهایی یا وداع آنها با یورو ۲۰۱۲ به نتیجه‌ی دیدار آنها در بازی سوم بستگی دارد. پرتغال در بازی سوم با هلند روبه‌رو می‌شود و دانمارک به مصاف آلمان می‌رود.

دومین بازی امشب از گروه دوم بین تیم های آلمان و هلند برگزار می شود که نیمه اول این مسابقه با نتیجه ۲ بر صفر به سودآلمان خاتمه یافته است.

اروپام** ۲۰۵۱** ۱۷۰۱

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۸۲۴۲۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.