امید ابراهیمی: سزار را از جریان بازی خارج می‌کنیم

۰۸م اسفند ،

هافبک تیم فوتبال سپاهان گفت شرایط هر سال متفاوت از سال قبل است و اگر اولین گام را محکم برداریم در ادامه نیز می‌توانیم روندی خوب را داشته باشیم که در این حضور چند ساله ام در سپاهان همیشه گام اول را خوب ظاهر شدیم.

در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه اصفهان امید ابراهیمی در نشست خبری قبل از دیدار تیمش برابر النصر اظهار کرد: فردا اولین بازی ماست که در ورزشگاه خودمان هستیم و محکم بازی کردن در این دیدار بسیار مهم است که هدف اصلی ما سه امتیاز است. ما شناخت خوبی از النصر داریم. این تیم تغییراتی داشته اما ما نیز این تیم را به خوبی آنالیز کرده ایم.

وی با بیان اینکه سپاهان شخصیت خوبی در آسیا دارد، عنوان کرد: ‌نه سال پیاپی در آسیا بودیم امسال هم مرحله به مرحله بالا می‌رویم تا قهرمان شویم.

وی با بیان اینکه فردا بازی حساسی داریم و انتظارمان این است که هوادران با حمایت خودشان انگیزه به ما بدهند افزود: شرایط هر سال متفاوت از سال قبل است که اگر اولین گام را محکم برداریم می توانیم روند خوبی داشته باشیم که در چند ساله حضور من در تیم سپاهان همیشه گام اول را محکم برداشتم.

ابراهیمی در پاسخ به این سوال که آیا برنامه ای برای کنترل سراز دارید، عنوان کرد:‌ سزار بازیکن بزرگی است و تمام هدف ما این است که نگذاریم این بازیکن کاری انجام دهد و قصد داریم او را از جریان بازی خارج کنیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.