امید عالی شاه: قبل از دربی می آیم که به استقلال گل بزنم!/ فریادهای علی دایی سبب موفقیت پرسپولیس!

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – امید عالی شاه می گوید دو هفته قبل از دربی آماده برگشت به میدان می گردد.

به گزارش ممتاز ؛ امید عالی شاه بازیکن مصدوم پرسپولیس می گوید بزودی به میدان بر می گردد. او در یک برنامه رادیویی گفت:« مصدومیتم خوب شده و تا دو هفته دیگر به میدان بر می گردم. فکر می کنم تا ۲ هفته مانده به دربی بتوانم آماده بازی باشم. تمام تلاشم این است که برای دربی آماده باشم و در یک بازی موفق بتوانم گل هم بزنم.»

او همچنین گفت:« یکی از بزرگترین دغدغه های ما مازندرانی های لیگ این است که بیش از ۶۰ بازیکن مازندرانی در لیگ برتر داریم اما این همه بازیکن و این همه هوادار یک تیم خوب لیگ برتری ندارند. وقتی من شرایط نساجی را می بینم برایم دردناک است. این تیم نیاز به یک مربی بومی خوب دارد. کسی که بتواند این تیم را همدل کند و بتواند تیم را لیگ برتری کند. این دعواهای مدیریتی واقعا مشکل ساز شده است برای تیم محبوب استان من.»

او می گوید ۴ عنصر هجومی تیمش را نمی توان با بازیکنان بارسا قیاس کرد اما گروه هجومی خوبی دارند. او دربارهٔ تک روی هایش در زمین هم گفت:« کنار زمین که توپ می گیریم علی آقا با فریاد می گوید توپ را بردار و برو. ما هم حسابی از ایشان حساب می بریم. اصلا بیشتر موفقیت پرسپولیس به سبب همین جدیت و سبک مربیگری علی دایی است.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.