امید نوروزی: فقط مدال طلای المپیک را می خواهم

‘امید نوروزی’ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: کشتی، ورزشی بدون رکورد است و این کار ما را سخت می کند چرا که همه چیز در یک لحظه و روی تشک کشتی روی می دهد. تمام تلاشم این است که نتیجه خوبی بگیرم و خوش رنگ ترین مدال المپیک که طلاست را برای خود و ایران به ارمغان آورم.

وی ادامه داد: ۱۶ سال است در ورزش کشتی فعالیت می کنم، در ۸ سال گذشته، سالی ۹ ماه به صورت مستمر در اردو بودم و برای آنکه مشکلی در روند آماده سازی ام برای المپیک نباشد، بر فشار تمرینات خود افزوده ام.

در این مدت سختی های بسیاری را متحمل شده ام و فقط مدال طلای المپیک پاسخ تمام سختی هایم را می دهد.

نوروزی در خصوص حریفان خود در المپیک گفت: با ۸۰ درصد از حریفان جهانی و المپیک وزن خودم کشتی گرفته ام. سال قبل در شهر استانبول ترکیه قهرمان جهان شدم و عنوان فنی ترین کشتی گیر مسابقات را به خود اختصاص دادم.

در بازی های المپیک، ۱۴ حریف درجه یک دارم که رقابت بسیار سختی است اما برای مدال همه آنها را کنار خواهم گذاشت تا پیام آور شادی برای کاروان کشتی فرنگی ایران باشم.

وی در مورد جوایز قهرمانان گفت: در همه جای دنیا برای کسب یک مدال سرمایه گذاری میلیاردی می کنند اما در ایران مبلغ پاداش ها کم است. مگر چند نفر می توانند مدال المپیک را کسب کنند، باید برای ورزشکاران ایجاد انگیزه کرد. اگر بخواهیم منصف باشیم این پاداش ها پاسخگوی فشار و سختی هایی که می کشیم را نمی دهد و تنها امیدمان این است مسوولان در این خصوص تجدید نظر کنند.

۰۶۶۱

ورزشی. ** ۱۵۸۹ **

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۱۹۶۸۷


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.