امیرحسین صادقی: مردم تیم ملی را دعا کنند

۲۶خردادماه،

مدافع تیم ملی ایران می‌گوید دیدار برابر کره جنوبی مرگ و زندگی است اما به موفقیت تیم ملی خوش‌بینم.

امیرحسین صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ دیدار تیم ملی ایران برابر کره جنوبی گفت: دیدار با کره سخت و یک حالت مرگ و زندگی دارد. می‌خواهیم سه امتیاز را کسب کنیم. باید ببینیم راهکار مربی‌مان چیست و تلاش می‌کنیم تا سه امتیاز را به دست آوریم. به نظرم شکست دادن کره دور از دسترس نیست. تصور می‌کنم می‌توانیم با اختلاف امتیاز راهی رقابت‌های جام جهانی به صورت مستقیم شویم.

او در ادامه و در پاسخ به این سوال که اظهارات سرمربی کره جنوبی را چگونه ارزیابی می‌کند بیان کرد: فکر نمی‌کنم که گفته باشد از ایرانی‌ها بدش می‌آید. این شیطنت مطبوعات است چرا که مردم کره این گونه نیستند که از این حرف‌ها بزنند. با این حال به این صحبت‌ها بها نمی‌دهیم و تمرکزمان را بر روی بازی می‌گذاریم تا کره را شکست دهیم. من فکر می‌کنم اگر به امید مساوی برویم شاید موفق نشویم اما اگر برای پیروزی به میدان برویم می‌توانیم موفق شویم.

مدافع تیم ملی با ابراز خرسندی از بازگشت به تیم ملی بیان کرد: خدا را شکر می‌کنم که آقای کی‌روش من را به تیم ملی دعوت کرد. اینکه هستم و تلاش می‌کنم تا به جام جهانی برویم حس خوبی است. سه بازی سرنوشت‌ساز داشتیم که دو بازی‌اش را پشت سر گذاشتیم. در بازی با قطر بعد از ۶ سال برای تیم ملی بازی کردم. استرس بسیاری داشتم ولی خدا کمک کرد تا یک بازی خوب را به نمایش بگذارم.

صادقی در پایان با ابراز امیدواری از صعود تیم ملی به جام جهانی افزود: کار سختی را در کره داریم اما برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم و فکر می‌کنم می‌توانیم موفق شویم. از همه مردم هم می‌خواهم ما را دعا کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.