امیرعلی نبویان با اقتدار برنده مسابقه لباهنگ خندوانه شد + تعداد آرا



تاریخ انتشار: ۱۳ April 2016 | 12:01 am

برنده مسابقه لباهنگ خندوانه مشخص شد + آمار شرکت کنندگان

برنده مسابقه لباهنگ خندوانه مشخص شد و امیرعلی نبویان به عنوان نفر اول این مسابقه انتخاب شد.

امیرعلی نبویان برنده مسابقه لباهنگ خندوانه

پس از سه مرحله اجرای مسابقه لباهنگ، امیر علی نبویان به عنوان منتخب مردمی نفر اول شده و به ترتیب ارشا اقدسی و اشکان خطیبی در رده دوم و سوم این مسابقه قرار دارند.
امیر علی نبویان به عنوان نفر دوم در مسابقه لباهنگ، با اجرای ریمیکس سه قطعه از محسن چاوشی با مجموعه آرای ۷۰۲ هزار و ۶۵ رای منتخب مردمی و برگزیده اول این مسابقه شد.

اما ارشا اقدسی که در اجراهای خود با فضایی جدید و به نوعی نمایشی وارد صحنه شد، این بار با اجرای قطعه‌ای از همایون شجریان و خلق فضایی کمدی با ۴۶۱ هزار و ۴۹ رای دومین برگزیده مسابقه لباهنگ باشد.

همچنین اشکان خطیبی به عنوان اولین شرکت کننده در شب اجرای مرحله پایانی لباهنگ توانست با اجرای قطعه «قلاش» با صدای محسن چاوشی، ۱۶۵  هزار و ۷۸۵ رای را از آن خود کند و با آرای مردمی برگزیده سوم این شود.

گفتنی است؛ رامبد جوان کارگردان، مجری و طراح برنامه «خندوانه»، مسابقه لباهنگ را از اولین روز اجرای خود در فصل سوم برنامه آغاز کرد که در سه مرحله و بین ده گروه شرکت کننده در ایام عید برگزار شد.
همچنین رامبد جوان در گفتگویی بیان کرده است که از این پس مسابقه لباهنگ نیز مردمی می‌شود و مخاطبان هم می‌توانند با ضبط ویدیوهایی از خودشان در این مسابقه شرکت کنند.

گردآوری : گروه فرهنگ و هنر ممتاز نیوز
momtaznew.com/culture
منبع : yjc.ir


نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.