امیر سرتیپ محمد حسن نامی سرپرست وزارت ارتباطات شد

۱۴ام بهمن ،

nami.jpg

رییس جمهور در حکمی محمد حسن نامی را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.

 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، رییس جمهور در حکمی محمد حسن نامی را به عنوان سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات منصوب کرد.
 
متن این حکم به شرح زیر است:
 
 
 
بسم‌الله الرحمن الرحیم
 
جناب آقای دکتر محمدحسن نامی
 
نظر به تعهد، دانش و تجارب ارزنده و به استناد اصل یکصد و سی و پنجم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران و براساس این حکم به عنوان «سرپرست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات» منصوب می‌گردید.
 
امید است با استعانت از خداوند متعال و استفاده از همه ظرفیت‌های موجود و بهره‌گیری از همکاری کارشناسان، مدیران و پرسنل خدوم آن وزارتخانه و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در انجام این مأموریت خطیر موفق باشید.
 
محمود احمدی‌نژاد
 
 
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، ریاست سازمان جغرافیایی نیروهای مسلح را در کارنامه خود دارد و در مصاحبه ای به مناسبت فرارسیدن هفته دفاع مقدس و در پاسخ به سوالی در خصوص گوگل ارث گفته بود: "اخیرا پایگاه اینترنتیی تحت عنوان پایگاه اینترنتی "بصیر" را طراحی و تولید کرده ایم که در هفته دفاع مقدس با حضور وزیر محترم دفاع به بهره برداری خواهد رسید. این پایگاه اینترنتی هم به کاربران در داخل کشور و هم به کاربران همه دنیا سرویس می دهد. در حقیقت پایگاه اینترنتیی است که هم می تواند استفاده عمومی داشته باشد و هم از ورود بعضی پایگاه اینترنتی ها مثل پایگاه اینترنتی "Google earth" که به جمع آوری اطلاعات در کشورهای مختلف می پردازد جلوگیری کند."
 

ایستنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. محمدی:

    باتشکرازاین حسن انتخاب نامبرده فردی ولایی وباتجربه در عرصه هایی مختلف نظام هستند ، برای ایشان ازدرگاه خداوند منان آرزوی موفقیت مسئلت داریم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.