امیر قلعه‌نویی: ذوب‌آهن از ما تاکتیکی‌تر بازی کرد/ پرس میزبان نظم ما را بر هم زد

۱۶م دیماه ،

_MG_7009.JPG

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: امروز تیم فرهاد کاظمی یک فوتبال تاکتیکی ارائه داد و از ما به مراتب بهتر بازی کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن اظهار کرد: جا دارد قبل از هر چیز به مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن به خاطر فوت خواهرشان تسلیت بگویم و از مهمان‌نوازی ذوب‌آهنی‌ها نیز تشکر کنم. امروز تیم فرهاد کاظمی از ما تاکتیکی‌تر بازی کرد و یک فوتبال بسیار زیبا ارائه داد، مشکل اصلی بازی امروز کیفیت زمین بود چرا که این زمین برای هر تیمی که بخواهد کارهای تاکتیکی انجام دهد مشکل‌ساز است. به اعتقاد من اگر این بازی راس ساعت ۱۵ برگزار می‌شد از کیفیت بهتری برخوردار می‌شد چرا که هوا بهتر بود. به هر حال اعتقاد دارم که هوای سرد یکی از عواملی بود که نگذاشت هر دو تیم بازی خوبی ارائه دهند.

وی افزود: قدرت تاکتیکی ذوب‌آهن بسیار چشمگیر بود و من به فرهاد کاظمی تبریک می‌گویم که چنین تیمی را آماده کرده است. ما اصلا انتظار چنین بازی را از ذوب‌آهن نداشتیم ولی به هر حال امروز یک بازی قدرتی انجام دادیم و البته شرایط باد و جو نیز اجازه نمی‌داد که ما توپ را به خوبی به جریان بیندازیم. به هر حال خوشحالم که با امتیاز از اصفهان به تهران برمی‌گردیم.

قلعه‌نویی تصریح کرد: بازی خوب ذوب‌آهن و پرس عالی که این تیم انجام داد کمی نظم تیمی ما را بر هم زد اما در کل توانستیم منظم بازی کنیم. به هر حال همان‌گونه که گفتم کیفیت زمین اجازه نمی‌داد که ما بهتر از اینها بازی کنیم شاید یکی از مشکلات تیم ذوب‌آهن هم همین زمین نامرغوب باشد که نمی‌تواند به خوبی بازی کند.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این سوال که آیا فکر می‌کنید ذوب‌آهن در لیگ برتر ماندگار می‌شود یا خیر؟ گفت: اعتقاد دارم اگر فرهاد کاظمی تیمش را در همین شرایط نگه دارد قطعا ذوب‌آهن در جدول رتبه‌اش تک رقمی خواهد شد خصوصا بازی‌هایی که پخش سراسری می‌شود انگیزه بازیکنان هر تیمی را بالا می‌برد.

وی در پاسخ به این سوال که ظاهرا مشکل رحمتی و نکونام حل شده است، گفت: دغدغه‌ای از این بابت نداریم و همانگونه که گفتم این مشکل در بندرعباس حل شد. به هر حال مدیران استقلال باید فکر مشکلات مالی تیم را بکنند تا شرایط استقلال بهتر شود چرا که ما داریم به خاطر مردم تلاش می‌کنیم تا در سه جام موفق باشیم.

قلعه‌نویی افزود: اعتقاد دارم چند تیم، مدعی قهرمانی می باشند؛ از جمله تیم سپاهان که یک باشگاه به تمام معناست و می‌تواند الگوی خوبی برای سایر باشگاه‌ها باشد. اگر “ساکت” از این تیم رفت حداقل مدیر ورزشی مثل رحیمی آمد که این تیم را سر و سامان دهد اما باز هم اعتقاد دارم این زمین برای سپاهان مشکل‌ساز خواهد شد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال در پایان خاطرنشان کرد:جو ورزشگاه فولادشهر در مجموع خوب بود و ما مشکل خاصی را ملاحظه نکردیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.