امیر یگانه در صحنه ˝بی تابی˝ می‌کند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

آرشیو خبرموسیقیپاپ کد مطلب: ۳۳۲۲۰     

همزمان با روز سعید عید فطر؛

ارسال به دوست    نسخه چاپی نسخه چاپی   

خواننده جوان عرصه موسیقی پاپ، از انتشار یافتن آلبوم تازه خود در روز عید سعید فطر خبر داد.

سه شنبه ۱۵ مرداد ساعت ۱۰:۵۷

امیریگانه خواننده موسیقی پاپ در گفت و گو با خبرنگار موسیقی هنرآنلاین گفت: تازهترین آلبوم خود را با عنوان «بی تابی» به تهیه کنندگی علی و ایمان آقایی نسب توسط شرکت نوای نی لبک شرقی منتشر و روانه بازار موسیقی کشور می کنم.
این خواننده در ادامه گفت: «بی تابی» شامل ۱۰ قطعه آهنگ است که که عنوان‌های «این روزا»، «بی تابی»، «باور کن»، «عاشقم»، «تو بدون اینو»، «گاهی گداری»، «نرو»، «چقدر خوبه»، «منو آروم کن» و «حس» را به خود اختصاص داده اند.
وی با اشاره به اینکه آهنگسازی تمامی قطعات را شخصا به عهده داشته است، گفت: تمامی ترانه‌های این آلبوم را نیز خودم به عهده داشته ام و تنظیم تک تک قطعات را به جز یکی از قطعات به نام «حس» که سیاوش صدری انجام داده را خودم به عهده داشته‌ام. شهاب رمضان نیز به عنوان خواننده میهمان در آلبوم کنارم من حضور داردو در قطعه«باور کن» من را همراهی کرده است.
این اثر دارای ۱۰ قطعه به نام های است که کار آهنگسازی و سرایش ترانه همه قطعات آلبوم برعهده امیر یگانه بوده و تنظیم، میکس و مسترینگ همه قطعات به جز قطعه «حس» توسط سیاوش صدری انجام شده است. همچنین یگانه در قطعه «باور کن» با شهاب رمضان به عنوان خواننده مهمان همکاری کرده است، گروه بین المللی «نیم رخ» به مدیریت میثم دهقان برنامه ریزی و مدیریت تولید این آلبوم را برعهده دارد.
یگانه در ادامه صحبت های خود گفت: درخصوص معرفی تیم همکارباید بگویم که از یک تیم حرفه ای در ضبط آلبوم خود بهره مند شده ام. سیاوش صدری (پیانو و کیبورد)، امیر قنادی (گیتار نایلون)، فیروز ویسانلو (گیتار نایلون)، میلاد درخشانی (گیتار نایلون و عود)، امید حاجیلی (ترومپت)، پیام تونی (ویولن)، بابک صفرنژاد (هارمونیکا) در این آلبوم به نوازندگی پرداخته اند.
امیر یگانه از جمله خواننده های پاپی است که ضمن خوانندگی، به عنوان آهنگساز و ترانه سرا با خواننده های ایران همکاری های گسترده ای داشته است .آلبوم «بی تابی» در روز عید سعید فطر در دسترس علاقه مندان به موسیقی پاپ در تهران و شهرستان‌ها قرار خواهد گرفت.

پایان پیام/


Loading...


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.