«امین‌حسین رحیمی» کاندیدای نهایی تصدی ریاست دیوان محاسبات شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از انتخاب «امین‌حسین رحیمی» در کمیسیون متبوعش به عنوان کاندیدای نهایی تصدی ریاست دیوان محاسبات کل ‌کشور برای معرفی به صحن علنی برای اخذ رأی اعتماد خبر داد.

خبرگزاری فارس: «امین‌حسین رحیمی» کاندیدای نهایی تصدی ریاست دیوان محاسبات شد

خبراقتصادی:احمد امیر‌آبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره  به جلسه عصر دیروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش، از انتخاب کاندیدای نهایی تصدی ریاست دیوان محاسبات در این جلسه خبر داد و اظهار داشت: در این جلسه امین‌حسین رحیمی دادستان فعلی دیوان محاسبات به عنوان کاندیدای نهایی تصدی ریاست این دیوان با اخذ ۱۴ رأی از مجموع ۲۷ آرای ماخوذه برای اخذ رأی اعتماد به صحن علنی معرفی می‌شود.

وی افزود: اصغر گرانمایه‌پور، حسینعلی امیری و حمید سعادت دیگر کاندیداهای معرفی شده از طرف کمیته امور عمومی و دفاعی به کمیسیون بودند که در این جلسه حسینعلی امیری با اخذ ۱۱ رای و حمید سعادت با اخذ ۲ رأی نتوانستند به عنوان کاندیدای نهایی تصدی ریاست این دیوان به صحن علنی معرفی شوند.

امیر‌آبادی تصریح کرد: همچنین محمد‌قسیم عثمانی نماینده بوکان که از سوی کمیته عمومی به کمیسیون برنامه و بودجه معرفی شده بود، در این جلسه از کاندیداتوری انصراف داد.


khabareghtesadi.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.