امین حیایی در ˝قحطی نور˝ می‌ماند

فروردین ۱۴۰۳

قرار است در آینده نزدیک نمایش موسیقایی ˝قحطی نور˝ به نویسندگی و کارگردانی امین حیایی در چند کشور خارجی اجرا شود.

روزبه معینی مدیر روابط عمومی “قحطی نور” در گفتگو با خبرنگار تئاتر هنرآنلاین اظهار داشت: اصرار داریم که به زودی نمایش موسیقایی “قحطی نور” را در چند کشور خارجی به روی صحنه ببریم که دراینباره رایزنی هایی نیز داشته ایم.

وی افزود: بیش از هر چیز دیگری اجرای این اثر با پروداکشن عظیم و گروه پر تعداد به یک اسپانسر نیاز دارد و بیشتر توجهمان در وهله اول معطوف جذب یک اسپانسر مالی مناسب برای این کار است.

مدیر روابط عمومی “قحطی نور” از مذاکرات اولیه با مسئولان تئاتر در کشورهای ارمنستان و اتریش خبر داد و گفت: تالارهای تئاتر در این کشورها تشابهات بسیاری با تالار وحدت و استانداردهای منحصر به فرد آن دارد و یکی از دلایل انتخاب این کشورها همین امر است.

 امین حیایی علاوه بر نگارش متن و کارگردانی، اشعاری را برای این اثر سروده است که این اشعار با همراهی گروه موسیقی “دارکوب” اجرا می‌شوند.

این نمایش تلفیقی از موسیقی، حرکت و تئاتر است و داستان آن دربارهٔ جدال نور، ظلمت، امید و رهایی است.

در این اثر نمایشی موسیقایی ترکیبی از اعضای گروه “بدن دیوانه” به سرپرستی یاسر خاسب در کنار دیگر هنرمندانی که بر بحث حرکت متمرکز می باشند گروه بازیگران را همراهی می‌کنند.

این اثر نمایشی سال قبل در تالار وحدت به صحنه رفت و در شرایطی که اولین تجربه امین حیایی در مقام نویسنده، کارگردان، بازیگر تئاتر بود استقبال تماشاگران را در پی داشت.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.