انبارلویی: مجلس یازدهم در مسیر تحقق عدالت حرکت کند

یک فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه مجلسی قوی یکی از عوامل قدرتمند شدن کشور است، گفت: مجلس یازدهم باید با قدرت بیشتر و کار جهادی در مسیر برقراری نظام عادلانه در کشور حرکت کند.

محمدکاظم انبارلویی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به بیانات رهبری درباره لزوم قوی شدن ایران، اظهار کرد: شکل‌گیری مجلسی قوی یکی از عوامل قوی شدن کشور است. انتخاباتی با مشارکت بالا هم به انتخاب نمایندگانی کارآمد منجر شده و هم یک قدرت‌نمایی در برابر دشمنان است.

وی در ادامه با بیان اینکه عدالت‌طلبی یکی از شاخصه هایی است که رهبری برای نمایندگان مجلس برشمرده‌اند، تصریح کرد: عدالت طلبی، مبارزه با فساد و تبعیض و نابرابری از شعارهای انقلاب اسلامی است. مجلسی قوی می‌تواند پایه‌گذار قوانینی در راستای تحقق و تعمیق عدالت باشد. رهبر انقلاب در بیاینه گام دوم انقلاب بر مبارزه با فساد و برقراری عدالت تاکید داشته‌اند. نمایندگان مجلس یازدهم نیز باید دنبال تحقق عدالت در کشور باشند.

این فعال سیاسی خاطرنشان کرد: پس از انقلاب اسلامی، اقدامات زیادی برای تحقق عدالت انجام شده است، اما این هدف باید نهادینه شده و همه قوا و نهادهای نظام پای کار بیایند تا در حوزه اقتصاد، سیاست، فرهنگ و سایر حوزه ها یک نظام عادلانه محقق شود.

انبارلویی با بیان اینکه  کسانی می‌توانند یک نظام عادلانه را محقق کنند که مومن، شجاع و انقلابی باشند تا در برابر مخالفان عدالت مقاومت کنند، افزود: برای ایجاد مجلسی قوی، نمایندگان باید کار جهادی کرده و در برابر دشمنان نظام بایستند؛ زیرا دشمن نمی‌خواهد عدالت در کشور پیاده‌سازی شود و همه توطئه‌هایی هم که می‌کند برای این است که اجازه ندهد، عدالت در کشور محقق شود. مردم هم باید بدانند تداوم انقلاب و برقراری نظام عادلانه در گرو ایستادگی در برابر آمریکاست.

وی در پایان با اشاره به حمایت رهبری از مصوبه مجلس دهم در تروریستی خواندن دولت آمریکا، گفت: مجلس یازدهم باید با قدرت بیشتر و کار جهادی در مسیر برقراری نظام عادلانه در کشور حرکت کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.