انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:با آغاز زمان رأی گیری انتخابات هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، خیل کثیری از اعضای این صنف به محل اخذ رأی برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مراجعه کرده اند .

با آغاز زمان رأی گیری انتخابات هیأت مدیره اتحادیه طلا و جواهر تهران، خیل کثیری از اعضای این صنف به محل اخذ رأی برای انتخاب کاندیدای مورد نظر خود مراجعه کرده اند .

به گزارش پایگاه اینترنتی طلا، ساعت ۹/۵ صبح امروز اتحادیه طلا و جواهر تهران، با استقبال پر شور اعضائ صنفی توأم بود، تا برای چهار سال مسئولین این صنف را انتخاب کنند.

براساس گزارشهای واصله همکنون محل اتحادیه طلا و جواهر با جمعیت بسیاری برای رأی دادن مواجه است و صف اخذ رأی تا خارج اتحادیه ادامه یافته است.

رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران تأکیدکرد که برای اخد رأی حتماً جواز کسب و کارت ملی لازم است، و حضور خود شخص در این انتخابات ضروری است، و نمی توان نماینده و یا آشنایان اعضای صنفی برای رای دادن به اتحادیه مراجعه کنند.

شایان ذکر است، انتخابات اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت ۱۵ امروز، در محل اتحادیه طلا و جواهر تهران، واقع در واقع در خیابان سهروردی جنوبی، خیابان شهید ملایری پور، پلاک ۵۳ برگزار انجام می گردد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.