انتخابات اعضاء هیئت مدیره نظام پزشکی استان خراسان رضوی اسفند ماه امسال برگزار می گردد

۱۰م دیماه ،
ممتاز نیوز : انتخابات سازمان نظام پزشکی هر چهار سال یک بار و در گروههای پزشکان اعم عمومی و متخصص ، دندانپزشکان ، داروسازان ، کارشناسان پروانه دار و ماماها برگزار می گردد .

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از خبرها پزشکی ؛ در این انتخابات ۱۷ نفر از اعضاء هیئت مدیره سازمان نظام پزشکی مشهد شامل ۱۱ پزشک ، دو دندانپزشک ، دو داروساز ، یک ماما و یک کارشناس پروانه دار انتخاب می شوند و کار نام نویسی نامزدهای انتخابات از پنجم الی یازدهم دی ماه انجام خواهد شد و پس از مراحل تائید صلاحیت یک هفته قبل از برگزاری انتخابات، نامزدها فرصت تبلیغ را دارند .

همزمان با انتخابات نظام پزشکی مشهد ، دانشکدها و دانشگاههای تربت حیدریه ، سبزوار ، گناباد و نیشابور نیز به طور مستقل کار انتخابات را انجام می دهند،همچنین انتخابات نظام پزشکی در شهرهای قوچان ،‌تربت جام ، کاشمر و درگز با انتخاب ۱۱ عضو هیئت مدیره به صورت همزمان برگزار می گردد و گروههای مشمول ساکن در دیگر شهرهای زیر پوشش دانشگاه می توانند برای شرکت در انتخابات به این شهرها مراجعت کنند .

دفاع از حقوق بیمار و صنف گروه پزشکی  از وظایف اصلی سازمان نظام پزشکی می باشد و در حال حاضر اعضاء هیئت نظارت انتخابات از سوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات نظام پزشکی انتخاب و فعالیت خود را آغاز کرده اند .

گفتنی است :‌اعضاء هیئت نظارت انتخابات مشهد مقدس دکتر مصطفی مهرابی بهار رئیس هیئت نظارت و دکتر حمید رضا اسلامی ، دکتر میرنقی موسوی ، دکتر ناصر سرگلزایی و دکتر تکتم صابری علیا اعضاء هیئت نظارت و دکتر جواد آخوندیان ، دکتر محمد عباسی تشنیزی ، دکتر سید سعید سعیدی شهری ، دکتر مصطفی شهابی ، دکتر سعید صاحب جمعی ،‌دکتر عباس عظیمی و دکتر محسن ایمن شهیدی به عنوان اعضاء هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی مشهد معرفی شده اند .

بر اساس قانون وزارت بهداشت درمان وآموزش پزشکی مسئول نظارت و اجرای انتخابات سازمان نظام پزشکی می باشد.

منبع: ممتاز نیوز
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.