انتخابات ایران مصداق بارز مردم سالاری دینی است

۲۵خردادماه،

مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتخابات روز ۲۴ خرداد را یکی از مصداق‌های بارز مردم‌سالاری دینی در ایران دانست.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، سید صادق رضایی صبح روز ۲۵ خرداد در نشست شورای سیاست‌گذاری اسباب‌بازی و سرگرمی‌های سازنده کانون تصریح کرد که مردم‌سالاری در نظام اسلامی با آن‌چه در جهان به عنوان دموکراسی مطرح می‌شود تفاوت‌های بسیاری دارد که در اصل، عمده‌ی موفقیت‌های آن در ایران به اصل مترقی ولایت فقیه باز می‌گردد – که حضرت امام خمینی(ره) با نگارش کتابی در سال ۱۳۴۲ آن را تبیین کردند و با استقبال مردم، موفقیت‌ها پیشرفت‌ها و پیروزی‌های بسیاری نیز در زمان‌ها و مقاطع مختلف به دست‌ آمد.
وی تاکید کرد که پیوند مردم با ولایت فقیه تضمین‌کننده آینده‌ی روشن نسل‌های بعدی است و رفتار صحیح، معقول و مشارکت گسترده مسوولان نظام و مردم اینک برای ما بسیار با اهمیت است.
رضایی یادآور شد مشارکت گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا سایر کشورها و دولت‌ها را به تعجب واداشته است و این نمایش آشکار مردم‌سالاری دینی را باید به همه‌ی مردم عزیز و کودکان و نوجوانان هوشیار و فهیمی که نظاره‌گر دقیق رفتارهای ما می باشند، تبریک گفت.
مدیرعامل کانون همچنین گفت که مردم آگاهانه به ندای رهبر خود پاسخ گفتند و در سرنوشت خویش مشارکت کردند این بخشی از همان حماسه‌ی سیاسی مورد نظر مقام معظم رهبری است و در آینده نیز این حماسه با حضور گسترده‌ی مردم در اتفاقهایی مانند روز جهانی قدس، ۲۲ بهمن و … به صورت کامل تحقق خواهد یافت.
پس از سخنان مدیرعامل کانون، این نشست وارد دستور اصلی جلسه شد و مجید قادری مدیر سرگرمی‌های سازنده کانون با مروری بر مصوبه‌های قبل شورای سیاست‌گذاری اسباب‌بازی و سرگرمی‌های سازنده گزارشی از روند طراحی و ساخت نمونه‌هایی از عروسک های باران‌خواهی، لیلا و سایر عروسک‌های بومی و محلی ارایه کرد.
مرتضی حیدری مشاور اقتصادی مدیرعامل و مدیر بازرگانی کانون نیز به ارایه‌ی گزارشی از روند تولید عروسک تکم و مشکلات پیرامون تولید دیگر محصولات کانون پرداخت.
در این نشست تصمیم‌هایی نیز در زمینه‌ی ادامه روند تولید عروسک‌ها و پرداختن به سایر وجوه آن از طریق پایگاه‌های اینترنتی کانون، فیلم و جمع‌آوری ترانه‌های مربوط به عروسک‌ها گرفته شد./ص


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.