انتخابات هیات رئیسه کمیسون مشترک قضایی و حقوقی برگزار شد

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسون مشترک قضایی و حقوقی مجلس در جلسه کمیسیون فرهنگی امروز خبرداد.

حجت‌الاسلام “سید علی طاهری” نماینده مردم گرگان و آق‌قلا در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره جلسه امروز کمیسیون فرهنگی گفت: امروز دو دستور جلسه مطرح شد که یکی به ادامه طرح امر به معروف و نهی از منکر و دیگری به ایجاد کمیسیون مشترک برای همین طرح معطوف شد.
وی تصریح کرد: طی یک سال گذشته طرح امر به معروف و نهی از منکر در کمیسیون فرهنگی بررسی شده و در دو هفته پیش شاهد بودیم که طرح یک فوریت آن با عنوان حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر تصویب شد البته از آنجایی که طرح یک فوریتی بیشتر جنبه حقوقی و قضایی داشته برای بررسی به کمیسیون قضایی فرستاده شد و طرح اصلی در کمیسیون فرهنگی در دست بررسی است.

طاهری اظهار داشت: قرار شده کمیسیونی مشترک بین کمیسیون فرهنگی و قضایی تشکیل شود و بر این اساس امروز انتخابات هیات رئیسه برگزار شد که حجت‌الاسلام آقاتهرانی به‌عنوان رئیس، آقایان سالک و غضنفرآبادی به‌عنوان نواب رئیس اول و دوم، آقای قره‌سید رومیانی به‌عنوان سخنگو و آقایان حسینی و ابوترابی به‌عنوان دبیر اول و دوم انتخاب شدند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: جلسه کمیسیون مشترک از هفته آینده در روز یکشنبه همزمان با برگزاری جلسه کمیسیون‌ها تشکیل می‌شود، طرح حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر به صورت مشترک تبدیل به یک طرح می‌شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.