انتخابات کلیدی‌ترین محور دیدار حزب اسلامی کار با آیت‌الله هاشمی

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

سخنگوی حزب اسلامی کار از دیدار اعضای شورای سیاسی حزب متبوعش با رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در صبح امروز خبر داد.

“محمد نیشابوری” در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، درباره جلسه حزب متبوعش در شب گذشته اظهار داشت: بررسی و هماهنگی دیدار اعضا با “آیت‌الله هاشمی رفسنجانی” یکی از اصلی‌ترین موضوعاتی بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت که طی آن چارچوب‌ها و محورهای این دیدار مشخص شد.

وی به محورهای دیدار حزب اسلامی کار با “آیت‌الله هاشمی” اشاره و تصریح کرد: فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی، لایحه جرم سیاسی، مباحث اقتصادی با رویکرد حزب اسلامی کار، سیاست‌خارجی و پرونده هسته‌ای و بررسی انتخابات مجلس و خبرگان رهبری از موضوعات مهمی است که مورد بحث قرار می‌گیرد.

سخنگوی حزب اسلامی کار به موضوع مورد بحث شورای مرکزی حزب متبوعش اشاره و خاطرنشان کرد: مهم‌ترین دغدغه اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌هاست که دل‌نگرانی‌های خود را نسبت به این مسئله بارها مورد تاکید قرار داده‌ایم که اگر چنانچه تیم اقتصادی دولت یازدهم شیوه‌ها و روش‌های دولت قبلی را ادامه دهد با شکست مواجه می‌شود.

نیشابوری بیان داشت: مهم‌ترین راهکار برای خروج از معضلات اقتصادی از سوی دولت یازدهم این است که درآمد حاصل از یارانه‌ها صرف تولید، سلامت و اشتغال کند.

وی خاطرنشان کرد: رئیس‌جمهوری کشورمان باید به طور صریح درباره فاز اول هدفمندی یارانه‌ها با مردم سخن گوید و در عمل درآمدهای حاصل از آن را صرف مواردی همچون سلامت و تولید، حمل و نقل و…کند.

نیشابوری تصریح کرد: مردم با مشاهده عملی چنین برنامه‌هایی از سوی دولت در بخش‌های مختلف قطعا حاضر خواهند شد که از مبلغ دریافتی ۴۵ هزار تومان ماهانه انصراف دهند و با سیاست‌های دولت در صورت بهبود اوضاع در بخش‌‌های مختلف همراهی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.