انتخاب برترین های زیست فناوری از میان ۵۷ دانشگاه

۳۰م دیماه ،

به گزارش خبرنگار مهر، دکتر عباس شجاع الدینی عصر امروز شنبه در مراسم اختتامیه دومین جشنواره زیست فناوری ایران با اشاره به نحوه برگزاری و انتخاب برترین های جشنواره زیست فناوری افزود: برترین های این دوره از جشنواره در بخش های انتخاب محصولاتی برای رونمایی، شرکت های دانش بنیان، دانشگاهها و پژوهشگاهها و پژوهشگران برتر بودند.

دبیرعلمی دومین جشنواره زیست فناوری ایران با بیان اینکه دراین دوره ۲۹ محصول برای رونمایی انتخاب شدند اظهار داشت: پس از بررسی هیات داوران ۸ محصول برای رونمایی برگزیده شدند.

وی با اشاره به نحوه انتخاب شرکت های دانش بنیان برتر خاطرنشان کرد: در این راستا ۹۵ شرکت دانش بنیان در ۴ حوزه پزشکی، کشاورزی، تجهیزات و محیط زیست و کیت های تشخیصی داوطلب شدنده اند که این شرکت ها بر اساس معیارهایی چون دامنه کاربری، توسعه فناوری و بازار مورد ارزیابی قرار گرفته اند که در نهایت ۶ شرکت دانش بنیان در حوزه های مختلف انتخاب شده اند.

دبیر علمی دومین جشنواره  زیست فناوری ایران از اعلام آمادگی۵۷ دانشگاه برای انتخاب برترین ها در این جشنواره خبر داد و خاطرنشان کرد: این دانشگاهها براساس معیارهایی چون دانش فنی و تجاری سازی، نیروی انسانی و زیرساخت و میزان تولید علم در هیات داوران مورد ارزیابی قرار گرفتند که بر این اساس تعدادی از دانشگاهها و پژوهشگاهها به عنوان برترین ها انتخاب شدند.


MehrNews Rss Feed
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.