انتخاب سرمربی ذوب اهن

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن اعلام کرد سرمربی فصل آینده تیم فوتبال این باشگاه در هفته جاری انتخاب خواهد شد.

سعید آذری  در خصوص وضعیت کادرفنی ذوب‌آهن برای فصل آینده گفت: فکر می‌کنم در این زمینه تا روز دوشنبه به جمع‌بندی نهایی برسیم و سرمربی ذوب‌آهن این هفته معرفی شود. به هر حال یکسری از پارامترها را باید در نظر بگیریم و در این مدت هم مشغول بررسی برنامه‌های فیروز کریمی بودیم. حالا باید به جمع‌بندی برسیم ولی الان نمی‌توانم بگویم که چه فردی شانس کم یا زیادی برای نشستن روی نیمکت ذوب‌آهن دارد.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا ذوب‌آهن گزینه‌های دیگری را هم مدنظر دارد تاکید کرد: اول موظفیم تا برنامه‌های کریمی را مورد بررسی قرار دهیم. اگر قرار به انتخاب او باشد که دیگر بحث مذاکره با گزینه‌های دیگر به میان نخواهد آمد، در غیر اینصورت با مربیان دیگر مذاکره خواهیم کرد. مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن در خصوص وضعیت قاسم حدادی‌فر و اینکه می‌‌گویند او قرار است به پرسپولیس برود، افزود: حدادی‌فر از اردوی آفریقا با من تماس گرفت و با هم صحبت کردیم. او گفت که صحبت‌های اخیر شایعه است و ذوب‌آهن گزینه اولش محسوب می‌‌شود. ما هم موظف به حفظ سرمایه‌های باشگاه هستیم ولی از طرفی هیچ وقت بازیکن را تحت فشار نمی‌گذاریم. دوست داریم حدادی‌فر بماند و بعد از بازگشت تیم ملی‌ با این بازیکن صحبت خواهیم کرد.
آذری در پایان در خصوص شرایط محسن مسلمان و ابراز تمایل این بازیکن برای ماندن در پرسپولیس گفت: به هیچ عنوان اجازه جدایی مسلمان را صادر نخواهیم کرد. او دو سال دیگر با ذوب‌آهن قرارداد دارد و اگر حرف‌های لوکا بوناچیچ نبود این بازیکن از تیم ما جدا نمی‌‌شد. ما می‌‌خواهیم امسال در زمینه جذب بازیکن و حفظ سرمایه‌های باشگاه قوی عمل کنیم و به مسلمان اجازه جدایی نمی‌دهیم. منبع:شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.