انتخاب شهردار حتی با رای گیری غیر علنی باید علنی قابل دفاع باشد/ کارنامه مشخص قالیباف شانس بیشتری به او میدهد

فروردین ۱۴۰۳

منتخب چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران گفت: کارنامه مشخص شهردار تهران شانس بیشتری را به خود اختصاص خواهد داد.

معمومه آباد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: شهردار ضمن آن که باید یک شرایط کلی و عمومی و و لایت پذیری داشته باشد به لحاظ تخصصی نیز با از تجربه و تخصص کافی برخوردار باشد.

وی در ادامه با اشاره رضایت فعلی مردم از شهرداری تهران تصریح کرد: بر اساس شاخص های اصلی شهرداری و با توجه به فعالیت عمرانی و پروژه های بزرگ و موفقیت آمیز شهرداری تهران در چند سال اخیر می توان گفت، قالیباف یکی از گزینه های اصلی پیشنهاد شده برای منسب شهرداری است و کارنامه مشخص وی شانس بیشتری و بالاتری را به او اختصاص خواهد داد.

وی افزود: همچنین این موضوع فرصتی است برای شهردار تهران برای دفاع از عملکردش در طی این ۸ سال و رضایت مندی حاصله شهروندان که از ویژگی های بارز دوره فعالیت اخیر شهرداری است.

آباد با اشاره به علنی یا غیرعلنی رای گیری انتخاب شهردار خاطر نشان کرد: قطعاً انتخاب منتخبان مردم تهران در شورای چهارم باید گزینه ای باشد که از پشتوانه منطقی و عقلانی برخوردار باشد و بتواند حتی از رای غیر علنی به گزینه انتخابی به صورت علنی پشتیبانی کند و مردم را متقاعد نماید که انتخاب وکیلشان به صلاح مردم بوده است./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.