انتخاب نماینده کمیسیون سیاست خارجی مجلس برای سفر به لبنان

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

آصفری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران اعلام کرد

عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: در این سفر علاوه بر بررسی روابط دو جانبه بین ایران و لبنان، بجث حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین مرگ مشکوک ماجد الماجد نیز در دستور کار این سفر قرار دارد.

محمد‌حسن آصفری عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به سفر محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه به کشور لبنان در هفته آینده گفت: به نمایندگی از مجلس شورای اسلامی من به همراه تیم وزارت امور خارجه به این کشور سفر خواهم کرد.
 
وی افزود: در این سفر علاوه بر بررسی روابط دو جانبه بین ایران و لبنان، بجث حمله به سفارت جمهوری اسلامی ایران و همچنین مرگ مشکوک ماجد الماجد نیز در دستور کار این سفر قرار دارد.
 
آصفری با اشاره به این که حضور ایران در بررسی ابعاد مختلف این ماجرا جزو حقوق اساسی ایران است، گفت: در این اقدام تروریستی سفارت جمهوری اسلامی ایران مورد حمله قرار گرفت و شهروندان ایران در این حادثه کشته شدند.
 
عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: از این رو مسئله فوق جز دستور کارهای اصلی این سفر و مذاکره با مقامات لبنانی است.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.