انتزاع دو دانشگاه ایران و تهران نباید خللی در فعالیتهای اجتماعی، سیاسی دانشجویان ایجاد کند

۳۱فروردین۱۳،

Rouhollah Vahdati - LARIJANI-26.jpg

اولین جلسه کارگروه فرعی تخصصی دانشجویی فرهنگی کمیته ماده ۲ موضوع مصوبه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران با حضور معاون دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت و معاون دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران برگزار شد.

به گزارش سرویس «دانشگاهی» ایسنا، دکتر محمد حسین آیتی معاون دانشجویی فرهنگی وزارت بهداشت بر لزوم پیگیری ارائه مطلوب خدمات رفاهی به دانشجویان تاکید کرد و گفت: دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و ایران از سرمایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند و به همین سبب ما تمام تلاشمان را می کنیم تا این گروه نخبه دانشگاهی، تمام همت خود را صرف مباحث آموزشی و تحصیلی و فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی کنند.

براساس این گزارش، دکتر محقق معاون دانشجویی و فرهنگی دو دانشگاه علوم پزشکی تهران و ایران نیز در جلسه کارگروه فرعی تخصصی دانشجویی فرهنگی کمیته ماده ۲ موضوع مصوبه شورای گسترش دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران و تهران از ایجاد تمهیدات لازم در زمینه مسائل فرهنگی و دانشجویی خبر داد و گفت: ما برای ارائه مطلوب خدمات رفاهی و فرهنگی به دانشجویان برنامه ریزی دقیقی انجام داده‌ایم و امیدواریم با حمایت‌های معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت بتوانیم از این مرحله نیز با سربلندی عبور نماییم.

بنابراین گزارش، در این نشست علاوه بر برنامه ریزی دقیق برای ارائه خدمات رفاهی فرهنگی دانشجویان در دو دانشگاه، مقرر شد با توجه به نزدیک شدن به زمان خلق حماسه سیاسی انتخابات ریاست جمهوری، تمهیدات لازم برای خلق این حماسه در هر دو دانشگاه ایجاد شود و انتزاع دو دانشگاه هیچ خللی در فعالیتهای اجتماعی، سیاسی دانشجویان ایجاد نکند.

لازم به ذکر است در این جلسه نریمانی مشاور و معاون اجرایی و جهانگیری مسئول امور رفاهی معاونت دانشجویی و فرهنگی وزارت بهداشت نیز حضور داشتند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.