انتشار “اخبار فیک” به سبک باشگاه استقلال!

باشگاه استقلال که چندی پیش اعلام کرده بود شیخ دیاباته به علت دو کارته بودن از بازی بعدی این تیم مقابل الدحیل قطر محروم است، دقایقی پیش خبر خود را تکذیب کرد.

به گزارش ممتازنیوز، باشگاه استقلال امروز (پنج‌شنبه) در بسته خبری ۴:۴۴ – که هر روز بعد از ظهر در کانال رسمی خود منتشر می‌کند – اعلام کرد شیخ دیاباته بازیکن تیم فوتبال استقلال به علت دو کارته بودن قادر همراهی تیمش در بازی برگشت آبی‌پوشان مقابل الدحیل قطر نیست.

این مساله در حالی رخ داده بود که شیخ دیاباته بازیکن استقلال تنها یک کارت زرد دریافت کرده و مشکلی برای حضور در بازی بعدی این تیم نداشت.

همین اتفاق باعث شد باشگاه استقلال بسته خبری خود را در کانال رسمی و صفحه اینستاگرام  خود حذف کند.

نکته جالب توجه این مساله، انتشار مطلبی از سوی کاظم قیم معاون بین‌الملل باشگاه استقلال بود که با تکذیب این خبر، از کلید واژه «اخبار فیک» برای این دست مطالب استفاده کرد و این در حالی بود که این خبر تکذیب شده، از سوی کانال رسمی باشگاه استقلال منتشر شده بود.

انتشار این اخبار به نوعی ناهماهنگی و عدم آگاهی باشگاه استقلال از مسائل درون‌تیمی آبی‌پوشان را نشان می‌دهد. همانطور که حجت نظری سخنگوی باشگاه استقلال بارها اعلام کرده بود که اخبار صحیح و موثق باید از کانال رسمی باشگاه استقلال پیگیری شود، انتشار این خبر صحت و اطمینان اخبار رسمی باشگاه استقلال را خدشه‌دار می‌کند.

انتهای پیام

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.