انتشار الکترونیک ۱۰ رمان معروف مایکل کرایتون

۱۳خردادماه،

از ماه آینده در دسترس قرار می‌گیرد

از ماه آینده تعداد ۱۰ رمان از نوشته‌های مایکل کرایتون، نویسنده و خالق رمان معروف ˝پارک ژوراسیک˝، به صورت کتاب الکترونیک منتشر می‌شوند.

به گزارش هنرآنلاین، رمان‌های “شانس”، “یکی را پاک کن”، “کار ساده”، “تجارت کینه”، “زیر صفر”، “پایان خطر” و “داروی انتخاب” از جمله رمان‌های کرایتون می باشند که با نام مستعار “جان لانگ” به بازار آمدند. در این مجموعه “معامله” نیز جای دارد که او همراه برادرش نوشته و با نام مستعار مایکل داگلاس انتشار یافته است. او بسیاری از جوایز فیلمسازی را هم بدست آورد و جایزه امی را نیز برای یک مجموعه پزشکی با عنوان “ام” به خانه برد.

بنابر این گزارش، به نقل از جین فریدمن، ناشر این مجموعه، کتاب‌های اولیه کرایتون سال‌هاست که کمتر مورد توجه قرار گرفته و به همین سبب می‌توانند مورد توجه طرفداران او قرار گیرند. هشت عنوان از این رمان‌ها با نام مستعار جان لانگ انتشار یافته‌اند.

به نوشته واشینگن پست، کرایتون نویسندگی را از زمانی که دانشجو بود و در رشته پزشکی دانشگاه هاروارد تحصیل می کرد، آغاز کرد و تا زمان مرگش بیش از ۱۵۰ میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان به فروش رفت. کرایتون که منتقدین ادبی همیشه نگاه مثبتی به کتاب‌های کرایتون داشته‌اند، از طریق کتاب‌هایش توانست به صورت منبع الهام دانشجویان درآید و دیدگاه‌های علمی دانشمندان را به چالش بکشد. او در بسیاری از محدوده‌ها، حرف‌های تازه‌ای را مطرح کرد و توانست دنیایی پر رمز و راز را به شیوه‌ای طراحی کند که برای همگان قابل درک باشد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.