انتشار بازی Call of Duty black ops 2 حتمی شد

ناشر بزرگ در دنیای بازی های رایانه ای خود را آماده ی انتشار بزرگترین عنوان اول شخص تاریخ می کند. بازی Call of Duty black ops 2 حتمی است و این بار در ماه می شاهد بزرگترین بازی اول شخص دهه خواهیم بود.

– – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –

بازی Call of Duty black ops 2

بازی Call of Duty black ops جزو عنوان های بسیار خاص در دنیای ندای وظیفه بود. این شماره که بین سری های Modern Warfare 3 و Modern Warfare 2 برای پلاتفرم های مختلف و کامپیوتر های خانگی عرضه شد، به عملیات های مخفی در امتداد جنگ سرد اشاره داشت و با داستانی بی نهایت جالب و تاثیر گذار، نشان داد که سری ندای وظیفه هیچ وقت سیر نزولی نخواهند داشت.

سایت رسمی بازی Call of Duty، منبع رسمی برای خبر معرفی بازی Call of Duty black ops 2 است. با وارد شدن به سایت بازی متوجه خواهید شد که تیتتر بزرگ  ”World Reveal” نشانه ی بزرگی برای انتشار شماره ی بعدی از سری ندای وظیفه است.

لوگوی معروف بازی ندای وظیفه و نوشته ای کوتاه با عنوان “basketball playoffs on TNT” همه ی مخاطبین رادر معمایی بزرگ قرار داد و نمی توان هنوز هم قضاوت کرد که آیا Call of Duty black ops 2 یک حقیقت است یا ما با یک عنوان کاملا جدید از سری ندای وظیفه روبرو هستیم.

البته مدارکی وجود دارند که Call of Duty black ops 2 را تایید می کنند. به طور مثال با وارد شدن به قسمت های مختلف سایت و دیدن پنجره های کوچکی که با خط قرمز “Classified” یا همان “محرمانه” مشخص شدند، می توان به این موضوع امیدوار بود.

این اولین بار است که پروژه ی بعدی ندای وظیفه همه را در دریایی از سوال ها غرق می کند و به طور کامل و مستقیم چیزی از شماره ی بعدی بازی نمی گوید.

دلیلی دیگر مبنا بر خبر معرفی Call of Duty black ops 2،  دو پایگاه خبری فرانسوی و اسپانیایی بودند که در رزومه ی خود خبر ساخته شدن Call of Duty black ops 2  را رسما نمایش دادند.

بازی Call of Duty black ops موفق ترین سری از ندای وظیفه بود که هم توانست جوایز زیادی را به خاطر داستانش به دست آورد و با فروش ۲۵ میلیون نسخه از بازی به پر فروش ترین بازی در سال قبل در آمریکا، تبدیل شود.

این نشان می دهد که تیم سازنده ی بازی Call of Duty black ops  که سری های قدیمی و نسخه های جنگ جهانی بازی را نیز ساخته بودند، قدرت بیشتری در ساختن این عنوان اول شخص دارند و می دانند که چگونه باید یک اثر محبوب را ساخت، تا همواره بهتر از قبل باشد.

لیست عوامل و سازنده گان نسخه ی Call of Duty black ops را در زیر مشاهده می کنید و این احتمال وجود دارد که این افراد باز هم روی Call of Duty black ops 2 حساب ویژه ای باز کرده باشند و این بار با داستانی به خوبی قبل وارد میدان ها شدند.

Designers Corky Lehmukuhl (creative director)
David Vonderhaar(multiplayer design director)
Joe Chiang (lead designer)
Writers Craig Houston
Dave Anthony

طبقه بندی: اخبار آی تی, بازی و کنسول   |   تعداد بازدید: ۷۶ نفر   |   تاریخ انتشار: سه شنبه ۵ اردیبهشت
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , black ops 2, Call of Duty, بازی Call of Duty black ops

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.