انتشار بخش تازه «قلب یخی» و مخاطبی که اصلاً اهمیت ندارد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز iبه نقل از سینما پرس در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

به دنبال انتشار یافتن فصل سوم مجموعه‌ای در شبکه نمایش خانگی/

سینماپرس-گروه سینما/ فصل سوم «قلب یخی» با داستانی تازه و کاملا متفاوت وارد بازار شد بدون اینکه سوالات مخاطب را پاسخ گفته باشد.

به گزارش تفسیری خبرنگار سینماپرس، فصل سوم «قلب یخی» iبه کارگردانی سامان مقدم، چند روزی است که وارد بازار شده است. این فصل با حضور بازیگرانی تازه، داستانی متفاوت را دنبال می نماید. پیش از آغاز قسمت اول از فصل سوم، حسین یاری تنها چهره ای که می تواند رنگی از فصل های پیش را iبه یاد مخاطب آورد، iبه مخاطبان این مجموعه یادآور می گردد که این فصل از نظر داستانی هیچ ربطی iبه دو فصل پیش نداشته و مخاطب نباید انتظار داشته باشد که داستان ۲ فصل پیشی در این بخش دنبال شود.

یاری در ادامه سخنان خود می گوید: iبه بخشی از سوال های مخاطب در پایان فصل دوم پاسخ داده نشده که گروه تازهی که برای ساخت فصل سوم فعالیت می نمایند، قول داده اند که در یکی از قسمت هایی که از این فصل iبه بازار وارد می گردد، بخشی جداگانه برای پاسخ iبه این سوال ها اختصاص دهند.

با توجه iبه نقل از یکی از عوامل اصلی فیلم، نباید انتظارداشت، در این فصل داستان پیشی را دنبال کنیم، که این خود متفاوت با عرف ساخت سریال های شبکه نمایش خانگی است. اما مسئله این جاست که چرا زمانی که کارگردان می خواهد داستانی تازه را دنبال کند، از نام سریالی استفاده می نماید که داستان آن هیچ ربطی iبه داستان تازه ندارد.

مسئله دیگر این که، قسمت اول و دوم این مجموعه نشان می دهد که تهیه نماینده iبه مخاطب کم فروشی نموده و هر دو قسمت در کل یک ساعت هم زمان نمی برد، این در حالی است که معمولا هر قسمت از این دسته سریال ها ۳۰ تا ۳۵ دقیقه می باشد. امیدواریم کارگردان و یا تهیه نماینده مجموعه پاسخگوی این سوالات باشند.

در این فیلم بازیگرانی چون مهران مدیری، رضا عطاران، حسین یاری، امیر آقایی، رضا کیانیان، هدیه تهرانی، هانیه توسلی، مهناز افشار و بسیاری از ستارگان سینمای ایران در این فصل از «قلب یخی» حضور دارند.

انتهای پیام/ر/ن.ف

انتهای خبر / شبکه خبری سینمای ایران/ کد خبر ۳۸۰۸۲


شبکه خبری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.