انتشار تصاویر قاب آلمینیومی آیپد مینی ۲ اپل اینبار با وضوح بالا

ممتازنیوز:

انتشار تصاویر قاب آلمینیومی آیپد مینی 2 اینبار با وضوح بالا

همه ما می‌دانیم که بزودی شاهد پرده‌برداری از نسخه دوم تبلت ۷.۹ اینچی اپل، یعی آیپد مینی ۲ خواهیم بود. بازهم تصاویری از قاب پشتی آلومینیومی آن به بیرون درز کرده؛ اما اینبار با کیفیت بالاتر که می‌توان جزئیات بیشتری را مشاهده کرد. چیز جدیدی از آیپد مینی ۲ یا همان نسخه دوم آیپد مینی لو نرفته و تنها تصاویر قاب پشتی آن به بیرون درز کرده است.

پوشش پشتی دستگاه طراحی جدیدی ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که دستگاه سیم کارت خور است و در قسمت بالای بدنه مشاهده می‌کنید که قسمتی پلاستیکی تعبیه شده که به منظور بالا بردن توان عملیاتی سیگنال‌ها وعبور بهتر آنها می‌باشد.

کلیدهای کنترل صدا، جای دوربین پشتی، اسپیکرهای استریو در پایین و پورت لایتنینگ جدید هم برروی آن دیده می شود که همه این‌ها را در نسخه قبل هم شاهد بودیم.

به نظر می‌رسد که تصاویر صحت داشته باشند و همانطور که از اپل انتظاری برای تغییر طراحی آیپد مینی نداریم، صحت این تصاویر برایمان بیشتر قابل درک باشند. به هر حال شاید شاهد تغییرات چشمگیری در قسمت‌های دیگر آیپد مینی ۲ باشیم. گوگل با ارائه صفحه نمایش خیره کننده و با وضوح بالا در نکسوس ۷ جدید، اپل را بیشتر تحت فشار قرار داد تا از صفحه نمایش رتینا در نسخه دوم آیپد مینی استفاده کند و می‌توان تا حدودی حدس زد که برای رقابت بیشتر و عقب نماندن از رقبا، اپل دست به این کار بزند. پس این یکی از تغییرات بزرگ است که از اپل انتظار داریم در نسخه دوم آیپد مینی اعمال کند. طبق معمول هم باید شاهد بروزرسانی سخت افزاری در آن باشیم.

در ادامه تصاویر لو رفته از قاب پشتی آیپد مینی را خواهید دید.

حسین سلطانلو

phonearena

پی سی وار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.