انتشار جزئیات جدید درباره هوندا آکورد ۲۰۲۴

هوندا به تازگی تصاویر و جزئیات جدیدی از نسخه های سدان و کوپه نسل نوین خودروی آکورد منتشر کرد. بعد از رونمایی نسل جدید آکورد که چند هفته پیش صورت گرفت ، بار دیگر این خودرو توانست به مدد انتشار تصاویر و جزئیات رسمی اش از سوی هوندا در مرکز توجهات قرار بگیرید.
به گفته هوندا نسخه پایه هوندای جدید به یک موتور ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر با توان ۱۸۵ اسب بخار در دور موتور ۶۴۰۰ و گشتاور ۱۸۱ پوند فوت در موتور ۴ هزار مجهز می باشد.
این موتور در کنار یک جعبه دنده شش سرعته دستی و یا خودکار قرار می گیرد و مصرف سوخت آن ۱۰٫۵ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد. همچنین یک موتور ۳٫۵ لیتری v6 نیز برای هوندا آکورد مدل ۲۰۲۴ در نظر گرفته شده که به فناوری های i – vetec و غیر فعال سازی سیلندر مجهز می باشد.
میزان توان تولیدی این موتور در دوز موتور ۶۲۰۰ ، حدود ۲۷۸ اسب بخار و گشتاور آن در دور موتور ۴۹۰۰ حدود ۲۵۲ پوند فوت می باشد. این موتور در کنار جعبه دنده های شش سرعته دستی و یا خودکار بر روی نسخه های کوپه و سدان نصب می گردد.
نسخه سوم موتوری آکورد یک نمونه هیبریدی الکتریکی است در این مورد یک موتور ۲٫۰ لیتری چهار سیلندر و یک موتور الکتریکی در کنار یکدیگر قرار گرفته و مجموعا ۱۹۶ اسب بخار توان و ۲۲۶ پوند فوت گشتاور تولید می کنند.
این خودرو می تواند به کمک موتور الکتریکی مسافتی ۱۰ تا ۱۵ مایلی را بپیماید.

پایان خبر/

تاریخ ارسال : شنبه ۱۸ شهریورماه
ساعت ارسال: ۱۱:۴۵


مجله ماشین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.