انتشار عکسهای مبتذل برای اذیت و آزار دختر جوان توسط خواستگار شکست خورده

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی گفت: فردی که از طریق ایجاد صفحه فیسبوک و قرار دادن عکس‌های مبتذل سبب سلب آرامش و آزار دختر جوانی شده بود دستگیر شد.

سرهنگ محمد قاسملو در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی دریافت شکوائیه ای از دادسرای مراغه به پلیس فتای آن شهرستان مبنی ایجاد صفحه مجازی در فیسبوک توسط فردی ناشناس و سلب آرامش و آسایش روحی و روانی فرد شاکی با قرار دادن عکسهای مبتذل با نام و مشخصات وی در این صفحه، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام قضایی در ادامه افزود: با بررسی تخصصی توسط کارشناسان، متهم شناسایی، دستگیر و به پلیس فتا منتقل و از وی در خصوص موضوع تحقیق بازپرسی شد که هرچند متهم ابتدا منکر عمل مجرمانه بود ولی با ملاحظه ادله و مدارک چاره ای بجز اقرار به اتهام نیافت.

سرهنگ قاسملو تصریح کرد: متهم سپس توضیح داد که از شاکیه خواستگاری کردم که جواب رد داد و من نیز به جهت تلافی اقدام به باز نمودن صفحه فیسبوک با نام و مشخصات دقیق ایشان و قرار دادن عکس پرسنلی ایشان در کنار صفحه نمودم ودر آن عکس‌های مبتذل و مستهجن، برای هتک حیثیت شاکیه لایک کردم.

وی در ادامه افزود: هنگام دستگیری متهم یک جفت پلاک مسروقه خودرو پراید کشف و با هماهنگی پلیس آگاهی ثبت سیستم خودرو و موتور سیکلت تحت تعقیب گرفت.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.