انتشار عکس حضور نوری زاد کنار خاتمی عامل تشدید شکاف در اردوگاه اصلاح طلبان + سند

این مطلب در تاریخ دوشنبه ۱۵آبان به نقل از منبع ذکر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز درج گردیده است

واشی حضور محمد نوری زاد در نشست محفلی اصلاح طلبان به میزبانی محمد خاتمی بعد از گذشت چند روز ادامه داشته و سبب درگیری لفظی میان دو طیف اصلاحاتچی ها شده است.

ه گزارش گروه وبگردیممتازنیوز،نشست محفلی طیفهای مختلف اصلاح طلبان به بهانه عید غدیر با حواشی بحث برانگیز و ادامه داری همراه بوده است و انتشار یافتن عکس نوری زاد در کنار خاتمی و عارف در سایت باشگاه خبرنگاران نیز بر این بحثها افزوده است.

حضور محمد نوری زاد فتنه گر هتاک به مقدسات که با سوء استفاده از سعه صدر ملت شریف ایران بر مشی دشمن پسند خود اصرار دارد در کنار محمد خاتمی شکاف بین طیف اصلاح طلبان را بیش از پیش نمایان ساخته تا جائیکه کار به فحاشی و تهدید میان این دو طیف کشیده است.

علی اصغر شفیعیان روزنامه نگار اصلاح طلب در یکی از شبکه های اجتماعی با اشاره به درویی و فساد محمد نوری زاد وی را فردی فرصت طلب و سوء استفاده گر نامیده که باید با تیپا از آن مجلس به بیرون پرت میشده نه اینکه در کنار خاتمی جای میگرفته است.

انتقاد شفیعیان سبب شد براندازان فتنه گر که اکثرا بعد از ایجاد آشوب در سال ۸۸ به غرب پناهنده شده اند در حمایت از نوری زاد منافق با حمله به شفیعیان وی را مزدور و نفوذی خوانده اند که باید از آن محفل با تیپا اخراج میشده است نه نوری زادی که مورد پسند دشمنان جمهوری اسلامی میباشد.

این درگیری میان دو طیف در حالی است که محمد خاتمی میزبان جلسه به گرمی نوری زاد فتنه گر را پذیرفته و به گواهی (م-ب-ب) یکی از براندازان حاضر در این محفل نوری زاد با اصرار خاتمی در نزدیکی وی جای گرفته است.

گفتنی است؛ محمد خاتمی در سخنانی در این محفل از مجرمان و محکومان امنیتی حمایت نموده است.


sadkhabar.ir

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.