انتشار فرم نظرسنجی از دانشجویان برای انتخاب دانشگاه

۳۱فروردین۱۳،

38-142.jpg

در پی احیا دانشگاه علوم پزشکی ایران؛ معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران فرم نظر سنجی را در خصوص انتخاب محل تحصیل برای دانشجویان ورودی ۸۹ به بعد منتشر کرده است.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با احیا دانشگاه علوم پزشکی ایران و با توجه به اعلام مسئولین وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر اختیار داشتن دانشجویان برای انتخاب محل تحصیل، پایگاه اینترنتی معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی تهران اقدام به نظر سنجی از دانشجویان و دستیاران ورودی بهمن ۱۳۸۹ به بعد در خصوص محل ادامه تحصیل مورد نظر آنها کرده است.

بر اساس این گزارش در فرم نظرسنجی دانشگاه علوم پزشکی تهران آمده است: با توجه به تصمیم اخیر وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر انتزاع دانشگاه علوم پزشکی ایران از دانشگاه علوم پزشکی تهران و لزوم بررسی نظرات دانشجویان در مورد محل ادامه تحصیل، لطفا سؤالات مندرج در پرسشنامه را تکمیل کنید. ضمن این که دانشگاه علوم پزشکی تهران تمام تلاش خود را برای حفظ کیفیت آموزش خواهد کرد.

البته در این نظر سنجی آمده است که تصمیم‌گیری نهایی در خصوص انتخاب محل تحصیل دانشجویان توسط مراجع ذیربط و بر اساس امکانات موجود انجام می‌شود و انجام این نظر سنجی صرفا به منظور دریافت نظرات دانشجویان در این زمینه است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.