انتشار لیست ۲۵ شرکت فناوری برتر دنیا

۲۳
اردیبهشت

انتشار لیست 25 شرکت فناوری برتر دنیا

همکاران سیستم – نشریه forbes هفته گذشته لیست سالانه خود مربوط به ۲۵ شرکت فناوری برتر دنیا که سریع‌ترین رشد را بین رقبای خود داشته‌اند منتشر کرد.

به گزارش سایت الکترونیستا، برای انتخاب این شرکت‌ها بیش از ۵۰۰۰ شرکت فناوری با خدمات عمومی-تجاری مورد بررسی قرار گرفتند و معیار انتخاب آن‌ها رشد ۱۰ درصدی فروش محصولات در سه سال گذشته، کسب‌ درآمد حداقل ۱۵۰ میلیون دلاری و ارزش حداقل ۵۰۰ میلیون دلاری در بازار بود. در بررسی امسال ۶ شرکت موفق شدند از سال گذشته موقعیت خود را در لیست مذکور حفظ کنند و ۱۵ شرکت برای نخستین بار وارد لیست ۲۵ شرکت فناوری برتر دنیا با بیشترین سرعت رشد در بازار شوند.

شرکت linkedin در نخستین سال ورود خود به این لیست توانست عنوان نخست را از آن خود کند و جایگزین شرکت first solar شود. شرکت اپل مثل سال‌های گذشته توانست رتبه خود را در این لیست ارتقا دهد و با رشد ۱۴ پله‌ای، از رتبه ۱۶ به دومین شرکت فناوری برتر دنیا از نظر پیشرفت ارتقا یافت.

دیگر رشد قابل ملاحظه در این لیست مربوط به شرکت تولیدکننده مراکز داده equinix می‌شود. موقعیت این شرکت از رتبه ۱۲ در سال گذشته به رتبه ۵ ارتقا یافت. شرکت cognizant data solutions از رتبه ۱۱ به رتبه ۹ تغییر مکان داد و شرکت تولیدکننده ابزارهای امنیتی fortinet رتبه خود را از ۲۰ به ۱۶ تغییر داد.

اخبار اخبار IT

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.