انتشار مجدد آلبومی از علیرضا افتخاری به مناسبت عید مبعث

آلبوم موسیقایی «عطر مهر» از تولیدات مرکز موسیقی حوزه هنری، به مناسبت فرا رسیدن عید سعید مبعث باردیگر وارد بازار موسیقی شد.

 به گزارش پارس توریسم ، این آلبوم موسیقایی به آهنگسازی فریدون خشنود و خوانندگی علیرضا افتخاری سال ۸۶ به مناسبت سال پیامبر اعظم (ص) در ایام عید مبعث توسط مرکز موسیقی منتشر شد که با استقبال قابل توجه علاقه مندان موسیقی نیز مواجه شد .


رضا مهدوی مدیر مرکز موسیقی حوزه هنری در یادداشتی به مناسبت تولید این آلبوم موسیقایی که به دلیل استقبال مخاطبان باردیگر روانه بازار موسیقی شده ، آورده است :

عطر مهر ، خواهش بی نهایت ماست از درگاه حضرت حق که آسمان و زمین را با عبارت « لولاک لما خلقت الا افلاک » آفرید تا خاک پای گام های زرافشان مصطفی ( ص) باشد، عاشقان سر از پای نشناخته حضرتش در مرکز موسیقی حوزه هنری و دیگر یاران دلباخته شان ، سر ارادت برآستان فلک پاسبانش گذاشتند و آنچه در دل داشتند برآوردند و خوش پرداختند تا همین شد که می شنوید .


به راستی این کیست ؟ که جان ما همه دیوانه عطر مهر بی پایان وجود لایزال اوست و اگر آوایی از بن جان برآمده ، همه به خاطر اوست ؟ و اگر دیوانه وار در چرخ فلک هیابانگ سماع عاشقان ، برخود چرخان و رقصانیم همه از اوست . راستی را که کم و کاستی های ما را حضرتت دوست می داند و همچنان عیب می پوشد . خدای را ، شما نیز با ما دوستی و همزبانی کنید .

همانطور که تا امروز بوده اید حق بخواهد که باشید و با ما یار باشید . نظر کیمیا اثر حضرت مصطفی ( ص) عزیز دو عالم توشه عمر و زندگیتان باد .

 


بولتن نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.