انتشار کارنامه داوطلبان کنکور ۹۲

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

انتشار کارنامه داوطلبان کنکور ۹۲

کارنامه داوطلبان کنکور ۹۲ امروز از طریق پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور منتشر می‌شود.

به گزارش ممتاز به نقل از فارس ، کارنامه داوطلبان کنکور ۹۲ امروز یکشنبه ۷ مهرماه بر روی پایگاه اینترنتی سازمان سنجش آموزش کشور قرار داده می‌شود.

این کارنامه برای تمامی پذیرفته‌شدگان و همچنین آن دسته از داوطلبانی که فرم اینترنتی آزمون سراسری سال ۹۲ را تکمیل ولی پذیرفته نشده‌اند، نیز صادر می‌شود.

این کارنامه حاوی رتبه داوطلبان در هر یک از کد رشته‌های انتخابی در بین متقاضیان کد رشته‌محل‌های مذکور، سهمیه مربوط با توجه به نمره کل وی در همان کد رشته و همچنین رتبه وی با توجه به رتبه آخرین نفر پذیرفته شده در هر یک از کد رشته‌ محل‌های انتخابی و اطلاعات مفید دیگر خواهد بود.

با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌هایی که به صور مختلف از طریق سازمان سنجش به عمل آمده، سازمان سنجش از صحت کد رشته‌محل‌های داوطلبان اطمینان کامل دارد لذا داوطلبان پس از دریافت کارنامه از سازمان در صورتی که در این باره سوالی داشته باشند می‌توانند حداکثر تا ۱۵ آبان ماه از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی در پایگاه اینترنتی سازمان در رابطه با کد رشته‌های امتحانی و مندرجات در کارنامه سوالات خود را در این زمینه مطرح کنند.

 به داوطلبان پیشنهاد می‌شود از ارسال نامه پستی و مراجعه حضوری به سازمان سنجش اکیدا اجتناب کنند.

ضمنا در این رابطه داوطلبان می‌توانند سوال یا سوالات خود را با شماره تلفن ۹_۸۸۹۲۳۵۹۵ با واحد پاسخگویی تلفنی یا با بخش اینترنتی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org در میان بگذارند تا پاسخ سوال یا سوالات خود را از طریق پایگاه اینترنتی یا واحد پاسخگویی تلفنی دریافت کنند.

/۱۱۷/


اخبار ممتاز / دانشگاه
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.