انتصاب در وزارت راه و شهرسازی

ایران > دولت– ممتازنیوز:
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در حکمی اصغر فخریه کاشان را به عنوان مشاور وزیر و رییس شورای هماهنگی و سیاستگذاری تامین مالی خارجی منصوب کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی، آخوندی در این حکم خطاب به اصغر فخریه کاشان تاکید کرد: با توجه به دانش و تجارب مستمر و گرانبهای شما در حوزه کسب و کار و تأمین مالی بین‌المللی، انتظار این است که شورا اهداف زیر را در این وزارتخانه و شرکت‌های وابسته به آن دنبال کند.

هماهنگی کلیه تلاش‌های معطوف به تأمین منابع و جذب سرمایه خارجی ، تدارکات بین المللی، صادرات خدمات فنی مهندسی در سطح وزارت و شرکت های وابسته به آن. حصول اطمینان از کارایی و اقتصادی بودن تصمیمات خرید خارجی وزارت و شرکت های وابسته و قراردادهای مربوط به سرمایه گذاری خارجی که توسط مدیران به امضاء می رسد.

ایجاد هماهنگی و کمک به جذب حداکثر سرمایه خارجی و صادرات خدمات فنی و مهندسی با شرایط مناسب و در چارچوب برنامه ها و پروژه های مصوب وزارت و شرکت های وابسته به آن. هماهنگی در استفاده گسترده از ابزارها و نهادهای مالی بین المللی به منظور کاهش ریسک و افزایش نرخ بازده سرمایه گذاران ایرانی فعال در پروژه های وزارت و شرکت های وابسته به آن. کمک به ایجاد مرکزیت در سیاست گذاری، برنامه ریزی و اجرای تصمیمات تدارکات خارجی و انعقاد قراردادهای سرمایه گذاری خارجی و گردآوری بانک اطلاعاتی مناسب از آنها کمک به یک دست شدن و کارآمدشدن کلیه قراردادهای مربوط به سرمایه گذاری و تأمین مالی خارجی و صادرات خدمات فنی و مهندسی مربوط به وزارت و شرکت های وابسته به آن و کمک به سایر موضوعات ارجاعی از طرف وزارت راه وشهرسازی و شرکت های وابسته در مورد تامین مالی و سرمایه گذاری خارجی.


RSS
منبع:همشهری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.