انتصاب رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات

۰۲خردادماه،

طی حکمی از سوی دکتر محمدحسن نامی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، “علی افتخاری” به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب شد.

به گزارش ایسنا، این انتصاب در راستای تحقق اهداف دولت خدمتگزار و عدالت گستر و همچنین بهره گیری از فنون اطلاع رسانی دقیق، سریع و شفاف برای تنویر افکار عمومی در زمینه پیشرفتهای فعالان حوزه ICT در مجموعه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات صورت گرفته است.

در متن حکم وزیر به علی افتخاری چنین آمده است:

نظر به شایستگی و تجارب ارزشمندتان در امور مدیریتی ، جنابعالی را به سبب این حکم به سمت مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت متبوع منصوب می نمایم.

امید است در جهت تحقق اصول چهارگانه دولت شامل عدالت گستری، مهرورزی، خدمت به بندگان خدا، پیشرفت و تعالی مادی و معنوی کشور و همچنین نصب العین قراردادن تقوای الهی با اتکال به خداوند متعال و با بکارگیری تمامی مساعی خویش، برابر چارچوب شرح وظایف محوله در جهت انجام وظایف و مسئولیتهای محوله جدیت و تلاش وافری را ایفا کنید.

توفیق شما را در تقویت عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تحت زعامت مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه ا…) از درگاه خداوند متعال مسالت می نمایم.”

بر اساس این گزارش، علی افتخاری در کارنامه اجرایی خود مسوولیت هایی از جمله، قائم مقام معاون وزیر و مدیر کل امور بین الملل و مطالعات راهبردی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مدیر کل روابط عمومی و بین الملل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدیر اجرایی روابط عمومی صدا و سیما، مدیر اجرایی و تشریفات روابط عمومی شهرداری تهران، مدیر کل بازرسی بیمه مرکزی و سردبیری چندین نشریه دارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.