انتصاب مدیرعامل جدید تعاونی اعتبار ایران خودرو

گردآوری شده توسط گروه خودرو ممتازنیوز

ابراهیم دهقان پیر مدیر عامل تعاونی اعتبار گروه صنعتی ایران خودرو گفت: ماموریت اصلی این تعاونی، تکریم مشتریان، تضمین سود سهام‌داران و سپرده گذاران است.

وی مهم‌ترین برنامه کاری خود را راه‌اندازی خدمات بیمه‌ای، انتخاب سبدهای سرمایه گذاری مناسب، بهره گیری از دانش روز در ارایه خدمات، راه اندازی شعب تعاونی اعتبار در شرکت‌های تابعه گروه صنعتی ایران خودرو و تسهیل در شرایط پرداخت وام عنوان کرد.

دهقان پیرافزود: در حال حاضر اخذ مجوز جدید فعالیت‌ها و تبدیل تعاونی اعتبار به موسسه مالی و یا بانک با تمرکز فعالیت در صنعت خودرو در تعامل سازنده با بانک مرکزی در دستور کار قرار دارد.

مدیر عامل تعاونی اعتبار ایران خودرو از دیگر برنامه‌های این تعاونی را کاهش هزینه‌ها، پاسخ‌گویی شفاف به ذی‌نفعان، حضور در بازار سهام و توسعه ساخت و ساز مسکن عنوان کرد و اظهار داشت:‌ اصل مشتری مداری و تکریم و پاسخ‌گویی به خواسته آنان در سرلوحه تمامی امور این تعاونی قراردارد.

وی تاکید کرد: با حمایت های مهندس یکه زارع، مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو و تلاش و همت کارکنان و اعتماد سهام‌داران، تعاونی اعتبار در صحنه اقتصاد و صنعت کشور خوش خواهد درخشید.

گفتنی است،‌ ابراهیم دهقان پیر، از بنیان‌گذاران تعاونی اعتبار، ‌دارای مدرک کارشناسی در رشته اقتصاد و کارشناسی ارشد در رشته برنامه ریزی و توسعه اقتصادی است. وی چندین سال سابقه مدیریت در حوزه های مختلف اجرایی و نظام بانکی را در کارنامه خود دارد.


IKCOPress
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.