انتظار این است که دولت یازدهم دید سلامت نگر داشته باشد

فروردین ۱۴۰۳

رییس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس گفت: هیچ کدامیک از دولت‌های بعد از انقلاب دید سلامت نگر نداشتند ولی انتظار داریم دولت تدبیر و امید دید جامع سلامت نگر به همه امور کشور داشته باشد.

به گزارش گروه علمی باشگاه خبرنگاران به نقل از وبدا؛ دکتر محمدحسین شهریاری در مراسم تودیع و معارفه وزرای جدید و قدیم بهداشت در سالن همایش‌های رازی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: حوزه سلامت یکی از مهمترین و مشکل‌ترین مسئولیت‌ها را در قبال مردم دارد و کار وزیر بهداشت از همه وزرای دولت سخت‌تر است

وی با اشاره به توقعات مردم از این حوزه افزود: امیدواریم دولت جدید با برنامه‌ریزی مناسب و تخصیص بودجه‌های کافی دغدغه‌های جدی رهبری و مطالبات مردم را در حوزه سلامت پاسخ مناسب بدهد.

وی عدالت در سلامت و کاهش سهم پرداخت خدمات سلامتی از جیب مردم را یکی از موارد قانونی برنامه پنجم توسعه کشور برشمرد و گفت: بیشترین فشارها در بخش پرداخت خدمات به روستاها و مردم محروم وارد می شود زیرا بیمه‌ها پشتیبانی کافی را از آنها ندارند.

دکتر شهریاری با ابراز خرسندی از انتصاب دکتر هاشمی به عنوان وزیر بهداشت اظهار داشت: رای بسیار بالا و بی سابقه مجلس به ایشان نشان دهنده پشتیبانی نظام و مجلس از وزیر بهداشت و حوزه نظام سلامت است که امیدواریم با پشتیبانی‌های دولت و ایجاد هماهنگی‌های لازم بین بخشی بتوانیم در جهت رفع مشکلات مردم در این حوزه گام برداریم. /ح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.