انتقادات به نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی بی مورد است/ دلیل افزایش طلاق از زبان فرمانده ناجا

فرمانده ناجا هدف دشمن از جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی را خدشه دار نمودن امنیت اخلاقی حاکم بر ایران اسلامی دانست و گفت : امنیت آفرینان واقعی کسانی هستند که به تهاجمات و تعارضات فرهنگی دشمن پاسخ می دهند .

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس ،احمدی مقدم در جمع مرزبانان ضمن تبریک عید نیمه شعبان گفت: انتظار یک مفهوم واقعی است و منتظر واقعی کسی است که زمینه ساز ظهور ولی عصر(عج اله) را فراهم و در زمان غیبت برای جاری سازی احکام الهی تلاش کند.

فرمانده نیروی انتظامی در جمع مرزبانان آذربایجان شرقی اعلام کرد :بدون شک امنیت مهمترین نیاز جوامع بشری است و در دنیای پیچیده امروزی ، برقراری امنیت پایدار در جامعه نیز ابعاد پیچیده ای به خود گرفته است .

وی گفت : درعصر ارتباطات، دشمن با استفاده از ابزارهایی همچون ماهواره و سایت های مجازی در صدد است با کمرنگ نشان دادن فرهنگ حاکم بر جامعه اسلامی فرهنگ منحط غربی را جایگزین نماید.

احمدی مقدم افزود : امنیت آفرینان واقعی جامعه کسانی هستند که به تعارضات فرهنگی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی پاسخ می دهند .

وی گفت : دشمن با ترویج قاچاق مواد مخدر ، ساماندهی گروه های تروریستی ، ایجاد اختلافات و فشارهای اجتماعی قصد دارد روحیه مردم ما را تضعیف نماید .

اسماعیل احمدی مقدم افزود : امنیت اخلاقی اساس و پایه امنیت اجتماعی است و انتقادات وارده به نیروی انتظامی در حوزه امنیت اخلاقی بی مورد بوده و دشمن با ترویج بی بند و باری سعی در سست نمودن پایه های امنیت اخلاقی جامعه را دارد .

فرمانده ناجا در خاتمه هدف دشمن از ترویج بی بند و باری و ایجاد ناهنجاری اخلاقی را ، سست نمودن بنیاد خانواده اسلامی دانست و گفت : وقتی بنیاد خانواده سست می شود طلاق ها در جامعه افزایش یافته باعث ایجاد معضلات اجتماعی مختلف می شود .


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.