انتقاد آیت‌الله سبحانی از افزایش بی‌رویه قیمتها

به گزارش خبرگزاری مهر، آیت الله العظمی جعفر سبحانی عصر پنجشنبه در دیدار با رئیس مجلس در سخنانی با گله‌مندی از نوسان قیمت مواد خوراکی اظهار داشت: در حال حاضر افزایش قیمت مواد خوراکی مردم را به ستوه آورده که مجلس باید به کمک دولت این مشکل را برطرف کند.

وی با بیان اینکه پیشرفت کشور در گرو یک مجلس مقتدر و قوی است، اظهار داشت: کشور زمانی می‌تواند در تمام زمینه‌ها به پیشرفت دست یابد که از یک مجلس قوی و مقتدر برخوردار باشد، البته نباید در تضاد با سایر قوا عمل کند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به شعار امسال افزود: همانطور که رهبر معظم انقلاب حمایت از تولید، کار و سرمایه ایرانی را شعار امسال قرار دادند مجلس نیز باید با وحدت خود و قوای دیگر برای افزایش سطح تولید ملی اهتمام ورزد.

پیگیری موضوع گرانی بی‌رویه نان در مجلس

رئیس مجلس شورای اسلامی نیز در این دیدار به افزایش کیفی علمی و تخصصی مجلس نهم نسبت به دوره‌های گذشته اشاره کرد و گفت: در مجلس نهم افراد متخصص و متدینی از سوی مردم انتخاب شده‌اند که این موضوع باعث شده تا سطح علمی و تخصصی مجلس از هر لحاظ نسبت به دوره‌های گذشته جهش یابد.

علی لاریجانی، گرانی در کالاهای مورد نیاز مردم را یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی نمایندگان مردم در خانه ملت دانست و افزود: در روزهای اخیر شاهد گرانی بی‌ضابطه قیمت نان بودیم که این موضوع باعث شد تا جلساتی را با وزرای مرتبط با این موضوع در مجلس داشته باشیم که البته توضیحات آنان برای نمایندگان قانع‌کننده نبود.

وی اظهار داشت: موضوع گرانی بی‌رویه نان در روزهای آینده را در مجلس پیگیری خواهیم کرد.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مجلس نهم نسبت به دوره‌های گذشته جهش علمی و تخصصی در بین نمایندگان داشته است، گفت: مهمترین اولویت مجلس نهم پیگیری امور اقتصادی بوده و در زمینه کنترل و مهارت تورم تلاش خواهیم کرد.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.