انتقاد آیت‌الله مسعودی خمینی از مدیریت تنظیم بازار در کشور

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله علی اکبر مسعودی خمینی قبل از ظهر سه‌شنبه در دیدار رئیس مجلس شورای اسلامی، بیان داشت: امروز نوعی ناهماهنگی میان سخنان مسئولان اجرایی کشور را شاهد هستیم به طوری که در جایی رئیس جمهور گفته بود که ۲۰۰ هزار تن سویا میان مرغداران توزیع شده است اما رئیس اتحادیه مرغداران کشور گفت که چیزی توزیع نشده است.

وی افزود: امروز مردم با مشکلات اقتصادی به صورت جدی درگیر هستند و شیوه اداره و تنظیم بازار نیز به خوبی صورت نمی‌گیرد و عرضه محصولات دامی و مرغ در بازار به شیوه کنونی اشتباه است که باید مجلس و دولت برای حل این مشکل اقدام کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه اظهار داشت: مسئولان اجرایی کشور نباید جزئی عمل کنند بلکه باید مسائل کلان کشور را در نظر بگیرند.

برقراری ارتباط بین دو نسل انقلاب

وی در ادامه با اشاره به گذشت ۳۳ سال از انقلاب اسلامی تصریح کرد: باید راه حلی بیاندیشیم که ارتباط بین دو نسل انقلاب را به خوبی برقرار کنیم و برای دستیابی به این مهم باید افراد مشخصی را پرورش دهیم.

آیت الله مسعودی خمینی افزود: مجلس شورای اسلامی از نظر علمی بالا رفته است اما متاسفانه از نظر تعداد روحانیون حاضر در مجلس پایین آمده که اگر این مجلس را با مجلس اول مقایسه کنیم می‌بینیم که فاصله زیادی دارد.

تقدیر از لاریجانی

تولیت سابق آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) خطاب به لاریجانی گفت: شما در انتخاب مدیران خود فراجناحی عمل کردید که نمونه بارز آن انتخاب آقای مظفر بود که این نشان از روح بالای شما دارد.

در ادامه آیت‌الله مسعودی خمینی از لاریجانی سوال کرد که چرا آقای توکلی که انسان شناخته‌ای شده بود را مجدداً برای ریاست مرکز پژوهش‌های مجلس انتخاب نکردید؟ که رئیس مجلس شورای اسلامی در پاسخ اظهار داشت: آقای توکلی دو دوره رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس بود و این دو دوره طولانی باعث می‌شود ابتکار فرد به پایان برسد در حالی که افراد جدید می‌توانند به مجموعه کمک شایانی بکنند.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.