انتقاد آیت الله نوری همدانی از توزیع برخی کتب در نمایشگاه تهران

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله العظمی حسین نوری همدانی ظهر چهارشنبه در دیدار با جمعی از سپاهیان با اشاره به اینکه پیامبر قبل از رحلت خود تصمیم داشتند تا به صورت مکتوب مواردی را به امت خود سفارش کنند، افزود: اما دشمنان حس کردند که اگر پیامبر چیزی بنویسند نقشه های آنان موثر واقع نمی شود، و سعی کردند طوری وانمود کنند که پیامبر حال خوشی ندارد و به همین دلیل دچار هذیان گویی شده اند.

وی با بیان اینکه ما اعتقاد داریم که پیامبر اکرم (ص) به شهادت رسیده اند، ادامه داد: در جنگ خیبر زنی یهودی در غذای پیامبر زهری ریخت و آن زهر باعث شهادت پیامبر خدا شد.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم اظهار کرد: بعد از رحلت پیامبر ۸۰ هزار منبر در شهرهای اسلامی نصب شد که بر روی آن به امیر المومنین علی (ع) بد می گفتند.

وی همچنین با تاکید بر ترجمه و توزیع خطبه حضرت زهرا (س) در مراکز مختلف تصریح کرد: طبق خبرهای واصله به ما در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران کتاب هایی علیه ولایت و حضرت زهرا(س) توزیع می شود.

آیت الله نوری همدانی عنوان داشت: کتاب‌هایی در این نمایشگاه وجود دارد که شهادت حضرت زهرا (س) را افسانه معرفی می‌کند.

این مرجع تقلید اظهار کرد: ما نمی توانیم در برابر جریان‌های جهان بی تفاوت باشیم، هر فردی وظیفه دارد براساس وظیفه ایمانی خود عمل کند.
 

MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.