انتقاد آیت الله یزدی iبه علنی شدن بحث های محرمانه میان روسای قوا

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

آیت‌الله محمد یزدی، با اشاره iبه اختلاف ایجاد شده میان سران قوا، بر ضرورت حفظ وحدت و همدلی هر چه بیشتر مسؤولان تاکید نمود .

به گزارش تفسیری گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ؛ آیت‌الله محمد یزدی، با اشاره iبه اختلاف ایجاد شده میان سران قوا، گفت: ان شاءالله این اختلافات برطرف می‌شود و نباید iبه این مسائل دامن زد.

وی با اشاره iبه علنی نمودن نامه محرمانه رییس جمهور در رسانه ها و انظار عمومی، تصریح نمود: آقای آملی لاریجانی نیز iبه سبب علنی شدن این نامه، پاسخی علنی iبه رییس جمهوری داد.

دبیر مجلس خبرگان با تاکید بر حفظ آرامش در جامعه، افزود: این گونه اختلافات هرگز iبه نفع نظام، اسلام، انقلاب و مردم نخواهد بود.

رییس اسبق قوه قضاییه با اشاره iبه پاسخ آیت‌الله آملی لاریجانی iبه رییس جمهوری گفت: گرچه حق با آقای آملی لاریجانی است و ایشان حق را می‌گویند، ما نیز در قانونی اساسی این مسائل را بحث و شورای نگهبان نیز آن را تفسیر نموده است؛ اما افکار عمومی این گونه دعواهای سیاسی را نمی‌پذیرد.

وی تصریح نمود: ایجاد اختلاف میان سران قوا و مسؤولان کشوری هرگز پسندیده نمی باش و iبه یقین برای کشور و جامعه ضرر و زیان دارد.

 منبع: رسا


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.